04.04.2022
Με βάση την εμπορική επιτυχία του TRK 502, το οποίο είναι ένα από τα best seller και στην χώρα μας, η Benelli φαίνεται τώρα να εξελίσσει νέα μοντέλα μεσαίου κυβισμού
Τα teaser που δημοσιεύονται στο διαδίκτυο εδώ και λίγες μέρες, έχουν πρωταγωνιστές αυτό που αναμενόταν εδώ και καιρό. Να δούμε νέα μοντέλα με ονόματα που έχουν αφήσει εποχή στην ιστορία του κατασκευαστή από το Πέζαρο. Η Benelli λοιπόν σκοπεύει να «εκμεταλλευθεί» και πάλι τις ονομασίες Tornado και TnT.
Από τις «ψηφιακές» μοτοσυκλετες που φαίνονται στις φωτογραφίες έχουμε να κάνουμε με μοντέλα δρόμου, supersport και naked. Καμία επίσημη πληροφορία δεν υπάρχει από την μεριά της Benelli αλλά μπορούμε να υποθέσουμε σε ποιους κινητήρες θα βασίζονται.
Το Tornado 650 πιθανότατα θα φέρει τον τετρακύλινδρο σε σειρά των μοντέλων SRK600 και SRK600RR της QJMotor. Πρόκειται για κινητήρα 80 ίππων στις 11.000 σ.α.λ. και 5,6 kgm ροπής στα 8.000 σ.α.λ. Το πλαίσιο είναι χαλύβδινο χωροδικτύωμα και το ψαλίδι αλουμινένιο. Οι αναρτήσεις της KYB, τα φρένα της Brembo, το ABS της Bosch και στον βασικό του εξοπλισμό περιλαμβάνονται σύστημα keyless, οθόνη TFT 5 ιντσών, LED φωτιστικά σώματα, μονόδρομος συμπλέκτη. Εξαιρετικά χαρακτηριστικά για μια μοτοσυκλέτα μεσαίου κυβισμού.
Τα δικύλινδρα μοντέλα, ονομάζονται TnT550 και Torndado 550 και παρουσιαζουν ακόμη μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Το πιο πιθανό είναι να φέρουν τον δικύλινδρο σε σειρά των μοντέλων SRT της QJMotor. Πρόκειται για την εξέλιξη του κινητήρα που φέρει το TRK 502 και το Leoncino 500. Ο κυβισμός του έχει φτάσει τα 554 κ.εκ. και η απόδοσή του στην έκδοση που χρησιμοποιείται στις μοτοσυκλέτες της QJMotor είναι 47 ίπποι στις 7.500 σ.α.λ. και 5,2 kgm ροπής στις 5.500 σ.α.λ. Ο συγκεκριμένος κινητήρας χρησιμοποιείται και στο MV Agusta Lucky Explorer 5.5.
Όπως αναφέρθηκε, προς το παρόν δεν υπάρχει καμία επίσημη πληροφορία από την Benelli. Το σίγουρο είναι ότι κάτι ετοιμάζεται ... Stay Tuned!
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.