Οι πρώτες φωτογραφίες του Harley-Davidson 500
Το δεύτερο μοντέλο της εταιρείας που θα κατασκευάζεται στην Κίνα
28.03.2022
Όλα δείχνουν πως η συνεργασία της Qianjiang με την Harley-Davidson διευρύνεται και σε μεγαλύτερου κυβισμού μοτοσυκλέτες
Όχι μία, αλλά δυο νέα μοντέλα ενδέχεται να βγαίνουν από την γραμμή παραγωγής της κινέζικης εταιρείας σε λίγο καιρό. Οι Ιταλοί του Moto.it δημοσίευσαν φωτογραφίες μιας μοτοσυκλέτας, με το σήμα της H-D στο ρεζερβουάρ, που βασίζεται στο δικύλινδρο Leoncino 500. Να θυμίσουμε πως ήδη έχουν διαρρεύσει φωτογραφίες του μονοκύλινδρου 338R, για το οποίο η αμερικάνικη εταιρεία έχει ήδη υποβάλει τα απαραίτητα έγγραφα στην Αμερικανική Εθνική Υπηρεσία Ασφάλειας Οδικής Κυκλοφορίας.
Η εταιρεία του Milwaukee τον Ιούνιο του 2019 υπέγραψε συμφωνία με την Qianjiang Motorcycle Company Limited για την ανάπτυξη και την κατασκευή μοντέλων μικρού κυβισμού που προορίζονται για την ασιατική αγορά, ξεκινώντας από την Κίνα.
Στόχος ήταν να παρουσιαστεί το 2020 το πρώτο μοντέλο. Και αυτό δεν ήταν άλλο από το 338R, που είχαμε δει σε σκίτσο.
Τον Αύγουστο του 2020 κυκλοφόρησε μια φωτογραφία που έδειχνε το μοντέλο, με κινητήρα και πλαίσιο από Benelli 302, έτοιμο.
Το συγκεκριμένο μοντέλο ήταν μέρος του προγράμματος «More Roads to Harley-Davidson» που ξεκίνησε από τον τότε Διευθύνοντα Σύμβουλο Matt Levatic. Όμως, μετά την πρόσληψη του νέου Διευθύνοντος Συμβούλου Jochen Zeitz ,τα σχέδια της εταιρείας επανεξετάστηκαν με αποτέλεσμα η παραγωγή της κινέζικης Harley να «παγώσει».
Τα δύο τελευταία χρόνια έχουν αλλάξει πολλά στην Harley-Davidson, αλλά η συμφωνία συνεργασίας με την Qianjiang δεν σταμάτησε. Σύμφωνα με τα έγγραφα που έχουν υποβληθεί στις αρμόδιες υπηρεσίες των Η.Π.Α. το 338 θα παραχθεί, αλλά δεν είναι σίγουρο αν θα είναι στην μορφή που το έχουμε δει σε σκίτσα και κατασκοπικές φωτογραφίες.
Το νέο 500 φαίνεται να βασίζεται στον δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα και το ατσάλινο πλαίσιο του Benelli Leoncino 500 . Οι αναρτήσεις φαίνονται επίσης πανομοιότυπες, το σύστημα πέδησης και το ψαλίδι είναι το ίδιο.
Το QJMotor SRV550 βασίζεται στην ίδια τεχνική βάση (η Benelli και η QJMotor ανήκουν στην Qianjiang) το οποίο, ωστόσο, είναι εξοπλισμένο με έναν κινητήρα μεγαλύτερου κυβισμού 554 κ.εκ.
Αυτός ο κινητήρας είναι ο ίδιος που χρησιμοποιείται στο Lucky Explorer 5.5 που παρουσίασε η MV Agusta στην EICMA.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.