Νεα Μοντελα

CFMOTO 450SR: Αυτή είναι η έκδοση παραγωγής του concept SR-C21

Δικύλινδρο με 50 hp και 168 κιλά


28.03.2022

Αντίστροφη μέτρηση για την έκδοση παραγωγής του εντυπωσιακού concept SR-C21 που παρουσίασε το 2021 η CFMOTO, με την αντιπροσωπεία της Κινεζικής μάρκας στο Πακιστάν να προχωρά σε σημαντικές αποκαλύψεις μέσω σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Κείμενο: Μένιος Κατής

Το μοντέλο ονομάζεται 450SR και όπως χαρακτηριστικά αναφέρει το ποστ: «είναι τόσο δυνατό όσο μια μοτοσυκλέτα 500 κ. εκ. και ζυγίζει όσο ένα 250άρη».

Ο κινητήρας είναι δικύλινδρος παράλληλος υγρόψυκτος χωρητικότητας 450 κ. εκ. και αποδίδει 50 hp και 39 Nm ροπής.

Από κει και πέρα έχουν διαρρεύσει πληροφορίες από τα έγγραφα έγκρισης τύπου που κατέθεσε η Κινεζική μάρκα αλλά και φωτογραφία της τελικής έκδοσης παραγωγής. Σύμφωνα, λοιπόν, με αυτά, το CFMOTO 450SR ζυγίζει 168 κιλά (πλήρης υγρών) και αναπτύσσει μέγιστη ταχύτητα 190 km/h.

Η φωτογραφία που έχει κυκλοφορήσει δείχνει μια σύγχρονη supersport μοτοσυκλέτα με αιχμηρή εμφάνιση. Σε σχέση βέβαια με το πρωτότυπο που σχεδιάστηκε σε συνεργασία με το κέντρο έρευνας και ανάπτυξης «Modena 40» στο Ρίμινι της Ιταλίας, υπάρχουν αρκετές διαφορές.

Για παράδειγμα το μονόμπρατσο ψαλίδι έχει δώσει τη θέση του σε συμβατικό, ενώ οι αναρτήσεις της Ohlins και τα φρένα -δύο ανθρακονημάτινοι δίσκοι μπροστά- με τις ακτινικές δαγκάνες της Brembo δεν υφίστανται στην έκδοση παραγωγής. Την επιβράδυνση αναλαμβάνουν δύο δίσκοι -ένας μπροστά κι ένας πίσω- που συνδυάζονται με δικάναλο σύστημα Bosch 9.1 ABS. Απουσιάζουν επίσης τα ρυθμιζόμενα μαρσπιέ όπως και τα δύο τελικά εξατμίσεων της SC Project που έβγαιναν ψηλά εκατέρωθεν της ουράς, τα οποία έχουν δώσει τη θέση τους σε μονό τελικό.

Στο concept τα φωτιστικά σώματα είναι αποκλειστικά LED, ενώ στην έκδοση παραγωγή συναντούμε συμβατικά φωτιστικά σώματα που συνοδεύονται από LED φώτα ημέρας (DRL). Σημειώστε τέλος ότι στο φέρινγκ υπάρχουν αεροδυναμικά πτερύγια τα οποία πάντως είναι πιο διακριτικά σε σχέση με του SR-C21.

Η επίσημη αποκάλυψη του νέου μικρομεσαίου supersport που έχει στο στόχαστρό του τα δικύλινδρα Kawasaki Ninja 400 και Honda CBR500R αναμένεται να γίνει σύντομα στην Κίνα, με την εμπορική του διάθεση να ξεκινά μέσα στο έτος.

Προς το παρόν δεν υπάρχει επίσημη πληροφόρηση σχετικά με το εάν θα έρθει στην Ευρώπη. Αναμένουμε με ενδιαφέρον τις επίσημες ανακοινώσεις της CFMOTO η οποία μας έχει εντυπωσιάσει με την ποιότητα των μοντέλων της και τις ιδιαίτερα ανταγωνιστικές τιμές.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Οι κύριοι οργανισμοί που εκπροσωπούν τόσο τους αναβάτες όσο και τη βιομηχανία μοτοσυκλετών (ACEM, FEMA, FIM) γιορτάζουν από κοινού την Ημέρα της Ευρώπης ξεκινώντας ένα μανιφέστο που απευθύνεται στους Ευρωπαίους ηγέτες
Παρουσιάστηκε το δεύτερο 400άρι της μάρκας που διατηρεί τον σχεδιαστικό χαρακτήρα της σειράς Pulsar και χρησιμοποιεί τον κινητήρα του Dominar
Δεκαπέντε χρόνια μετά το θρυλικό RC8, η Αυστριακή εταιρεία αξιοποιώντας στο έπακρο την τεχνογνωσία από το MotoGP επιστρέφει στην κατηγορία των supersport με ένα RC που «παίρνει δύναμη» από τον εν σειρά δικύλινδρο LC8c των 128 ίππων
Με πολλά νέα χαρακτηριστικά θα αποτελέσει την εξέλιξη των Pulsar, των δημοφιλέστερων μοντέλων της ινδικής εταιρείας

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.