CFMOTO 450SR: Αυτή είναι η έκδοση παραγωγής του concept SR-C21
Δικύλινδρο με 50 hp και 168 κιλά
28.03.2022
Αντίστροφη μέτρηση για την έκδοση παραγωγής του εντυπωσιακού concept SR-C21 που παρουσίασε το 2021 η CFMOTO, με την αντιπροσωπεία της Κινεζικής μάρκας στο Πακιστάν να προχωρά σε σημαντικές αποκαλύψεις μέσω σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Κείμενο: Μένιος Κατής
Το μοντέλο ονομάζεται 450SR και όπως χαρακτηριστικά αναφέρει το ποστ: «είναι τόσο δυνατό όσο μια μοτοσυκλέτα 500 κ. εκ. και ζυγίζει όσο ένα 250άρη».
Ο κινητήρας είναι δικύλινδρος παράλληλος υγρόψυκτος χωρητικότητας 450 κ. εκ. και αποδίδει 50 hp και 39 Nm ροπής.
Από κει και πέρα έχουν διαρρεύσει πληροφορίες από τα έγγραφα έγκρισης τύπου που κατέθεσε η Κινεζική μάρκα αλλά και φωτογραφία της τελικής έκδοσης παραγωγής. Σύμφωνα, λοιπόν, με αυτά, το CFMOTO 450SR ζυγίζει 168 κιλά (πλήρης υγρών) και αναπτύσσει μέγιστη ταχύτητα 190 km/h.
Η φωτογραφία που έχει κυκλοφορήσει δείχνει μια σύγχρονη supersport μοτοσυκλέτα με αιχμηρή εμφάνιση. Σε σχέση βέβαια με το πρωτότυπο που σχεδιάστηκε σε συνεργασία με το κέντρο έρευνας και ανάπτυξης «Modena 40» στο Ρίμινι της Ιταλίας, υπάρχουν αρκετές διαφορές.
Για παράδειγμα το μονόμπρατσο ψαλίδι έχει δώσει τη θέση του σε συμβατικό, ενώ οι αναρτήσεις της Ohlins και τα φρένα -δύο ανθρακονημάτινοι δίσκοι μπροστά- με τις ακτινικές δαγκάνες της Brembo δεν υφίστανται στην έκδοση παραγωγής. Την επιβράδυνση αναλαμβάνουν δύο δίσκοι -ένας μπροστά κι ένας πίσω- που συνδυάζονται με δικάναλο σύστημα Bosch 9.1 ABS. Απουσιάζουν επίσης τα ρυθμιζόμενα μαρσπιέ όπως και τα δύο τελικά εξατμίσεων της SC Project που έβγαιναν ψηλά εκατέρωθεν της ουράς, τα οποία έχουν δώσει τη θέση τους σε μονό τελικό.
Στο concept τα φωτιστικά σώματα είναι αποκλειστικά LED, ενώ στην έκδοση παραγωγή συναντούμε συμβατικά φωτιστικά σώματα που συνοδεύονται από LED φώτα ημέρας (DRL). Σημειώστε τέλος ότι στο φέρινγκ υπάρχουν αεροδυναμικά πτερύγια τα οποία πάντως είναι πιο διακριτικά σε σχέση με του SR-C21.
Η επίσημη αποκάλυψη του νέου μικρομεσαίου supersport που έχει στο στόχαστρό του τα δικύλινδρα Kawasaki Ninja 400 και Honda CBR500R αναμένεται να γίνει σύντομα στην Κίνα, με την εμπορική του διάθεση να ξεκινά μέσα στο έτος.
Προς το παρόν δεν υπάρχει επίσημη πληροφόρηση σχετικά με το εάν θα έρθει στην Ευρώπη. Αναμένουμε με ενδιαφέρον τις επίσημες ανακοινώσεις της CFMOTO η οποία μας έχει εντυπωσιάσει με την ποιότητα των μοντέλων της και τις ιδιαίτερα ανταγωνιστικές τιμές.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.