Νεα Μοντελα

Honda Hawk 1100: Νέες, αποκαλυπτικές φωτογραφίες

Παρουσιάζεται επίσημα στις 19 Μαρτίου


18.03.2022

Κάποιες πιο καθαρές φωτογραφίες του Honda Hawk 1100 κυκλοφόρησαν πρόσφατα, γεμίζοντας με ενθουσιασμό αρκετό κόσμο

Κείμενο: Ηλίας Μπόσμος

Από αυτές τις φωτογραφίες λοιπόν, είναι πλέον ξεκάθαρο ότι η νέα μοτοσυκλέτα χρησιμοποιεί το ίδιο πλαίσιο με τα Africa Twin και NT1100, ενώ ακόμα και το υποπλαίσιο φαίνεται να είναι το ίδιο. Όπως αναμενόταν, το νεο-ρετρό café racer, μοιράζεται το ίδιο πιρούνι αλλά και τα φρένα της Nissin με το αδελφό NT1100.

Η μοτοσυκλέτα είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα κινείται με τον δικύλινδρο κινητήρα των Africa Twin, NT1100 και CMX1100 (οπότε περιμένουμε μια απόδοση λίγο πάνω από το ψυχολογικό όριο των 100hp), ενώ αναμένεται και έκδοση με κιβώτιο DCT.

honda hawk 1100 spy

Honda Hawk 11: Νέες λεπτομέρειες για το μοντέλο

Ως εδώ, καμία έκπληξη, αφού συναντάμε αυτά ακριβώς που περιμέναμε.

Η μεγαλύτερη συζήτηση έχει ξεκινήσει στο ιντερνετικό «καφενείο» αναφορικά με την εμφάνιση, με πολλούς να δηλώνουν εκστασιασμένοι με την σχεδίαση της μοτοσυκλέτας-και προσωπικά συμφωνούμε απολύτως. Μπαίνοντας στα σχεδιαστικά μονοπάτια που πρώτη τράβηξε η πανέμορφη MV Agusta Superveloce και στα οποία ακολούθησε το επίσης εντυπωσιακό Triumph Speed Triple 1200 RR, το νέο Hawk 1100 ακολουθεί την premium, εργοστασιακή μορφή των café racer, με τον γνωστό άνετο και φιλικό μανδύα που μας έχει συνηθίσει η Honda όλα αυτά τα χρόνια.

Η μοτοσυκλέτα αναμένεται να παρουσιαστεί επίσημα το ερχόμενο Σαββατοκύριακο, οπότε πολύ σύντομα θα έχουμε λεπτομέρειες από επίσημες πηγές.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Οι κύριοι οργανισμοί που εκπροσωπούν τόσο τους αναβάτες όσο και τη βιομηχανία μοτοσυκλετών (ACEM, FEMA, FIM) γιορτάζουν από κοινού την Ημέρα της Ευρώπης ξεκινώντας ένα μανιφέστο που απευθύνεται στους Ευρωπαίους ηγέτες
Παρουσιάστηκε το δεύτερο 400άρι της μάρκας που διατηρεί τον σχεδιαστικό χαρακτήρα της σειράς Pulsar και χρησιμοποιεί τον κινητήρα του Dominar
Δεκαπέντε χρόνια μετά το θρυλικό RC8, η Αυστριακή εταιρεία αξιοποιώντας στο έπακρο την τεχνογνωσία από το MotoGP επιστρέφει στην κατηγορία των supersport με ένα RC που «παίρνει δύναμη» από τον εν σειρά δικύλινδρο LC8c των 128 ίππων
Με πολλά νέα χαρακτηριστικά θα αποτελέσει την εξέλιξη των Pulsar, των δημοφιλέστερων μοντέλων της ινδικής εταιρείας

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.