09.03.2022
Μέσω της Αυστριακής εταιρείας Leeb Trading GmbH η οποία απέκτησε τα δικαιώματά της το 2009, η ιταλική μάρκα μας ξανασυντήνεται
Κείμενο: Μένιος Κατής
Η μικρή Ιταλική μάρκα ιδρύθηκε το 1949 από τον Giuseppe Benelli με έδρα το Pesaro, ενώ κάποια στιγμή λόγω διαφωνίας της οικογένειας Benelli, ακολούθησε το δικό της δρόμο έως ότου επιστρέψει και πάλι υπό τη σκέπη της Benelli το 1962.
Σήμερα η εταιρεία με νέο ιδιοκτησιακό καθεστώς επιχειρεί να ξανασυστηθεί στο Ευρωπαϊκό κοινό με στόχο να προσφέρει μέσω των προϊόντων της «σπορ ιταλική σχεδίαση και οδηγική εμπειρία».
Ξεκίνησε δειλά δειλά λανσάροντας scooter 50 κ.εκ. για να ακολουθήσει το 2021 η νέα σειρά DL 125 που περιλαμβάνει την βασική έκδοση και τις εκδόσεις Black Edition και Strada. Tώρα ήρθε η ώρα για τον μεγαλύτερο αδερφό, το DL 400.
Πρόκειται για μια νέα γυμνή μοτοσυκλέτα μεσαίου κυβισμού με εμφάνιση που ακολουθεί τη μόδα της εποχής και η οποία θα κατασκευάζεται στην Κίνα, όπως άλλωστε και τα υπόλοιπα μοντέλα της μάρκας.
Προς το παρόν δεν υπάρχει επίσημη ενημέρωση για τις τεχνικές προδιαγραφές του μοντέλου, ωστόσο σύμφωνα με πληροφορίες που δημοσιεύει το γερμανικό περιοδικό Motorrad, το DL 400 τροφοδοτείται από δικύλινδρο παράλληλο υγρόψυκτο κινητήρα 379 κ.εκ. που αποδίδει 37 hp @ 9.000 σ.α.λ. Διαθέτει πλαίσιο χωροδικτύωμα, αλουμινένιο ψαλίδι, δύο δισκόφρενα, σύστημα ABS της Bosch και φωτιστικά σώματα LED. Στα highlights του μοντέλου το κοντό ουραίο τμήμα και τα δύο τελικά της εξάτμισης που βγαίνουν χαμηλά.
Η Motobi DL 400 θα κοστίζει κάτω από 5.800 ευρώ και θα έχει ως στόχο να «χτυπήσει» τον βασιλιά της κατηγορίας Duke 390, αλλά και το Honda CB300R.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.