08.03.2022
Η «έλλειψη χρημάτων» είναι ίσως ο καλύτερος τρόπος για να περιγράψουμε τη νέα Buell SuperTouring 1190, καθώς η μοτοσυκλέτα που παρουσιάστηκε στο Daytona Bike Week δεν είναι αυτή που θα περίμενε κανείς από έναν σοβαρό παίκτη στη βιομηχανία μοτοσυκλετών
Κείμενο: Ηλίας Μπόσμος
Δεν είναι δύσκολο να καταλάβει κανείς πως πρόκειται για ένα Buell 1190SX με πλαϊνές βαλίτσες και παρμπρίζ. Αν και δεν έχουν ανακοινωθεί τεχνικές λεπτομέρειες έχουμε το κλασικό πλαίσιο που εκτελεί και χρέη ρεζερβουάρ, ενώ το δισκόφρενο είναι ΖΤL.
Η επιτομή της προχειρότητας συναντάται στο μπροστινό μέρος με τους δύο προβολείς, μέσα σε ένα κακοσχεδιασμένο πλαίσιο, και τον σχεδόν κάθετα τοποθετημένο, μεγάλο ανεμοθώρακα (άραγε δεν θα παρουσιάζει φαινόμενα υποπίεσης σε μεγάλες ταχύτητες;).
Η σέλα διαθέτει λεπτό αφρώδες υλικό, οι χειρολαβές απουσιάζουν, στοιχεία δηλαδή τα οποία είναι σημαντικά σε «δρομείς μεγάλων αποστάσεων».
Πάντως, σε μια κατηγορία με Ducati Multistrada, ΚΤΜ Super Adventure 1290 κτλ, το να κάνεις βαρυσήμαντες δηλώσεις του στυλ «η μοτοσυκλέτα μου είναι η ισχυρότερη της κατηγορίας», εγκυμονεί κινδύνους να μην ισχύει τελικά και να σε πάρουν όλοι στο «ψιλό».
Nα θυμίσουμε ότι η ανακοινώσιμη ιπποδύναμη του V2 κινητήρα των 1190cc φτάνει τα 185hp ενώ η τιμή ξεκινάει από τις 22 χιλιάδες δολλάρια.
Οι Αμερικάνοι παρουσίασαν επίσης το 1190 Baja DR (Dune racer), το οποίο βασίζεται στο υπάρχον μοντέλο της, δηλαδή το Buell1190 HCR, μοτοσυκλέτα η οποία σημειώνει διακρίσεις στο ΑΜΑ Hill Climb με αναβάτη τον Logan Cipala. Με ανακοινώσιμη ιπποδύναμη 175hp από τον V2 των 72 μοιρών, η μοτοσυκλέτα είναι «χτισμένη» γύρω από ένα πλαίσιο χωροδικτύωμα, ενώ το ρυθμιζόμενο ψαλίδι ρυθμίζεται από 1.670 έως το 1.770mm. Tέλος, οι αναρτήσεις είναι τις WP, ενώ η τιμή φτάνει τις 20 χιλιάδες δολάρια.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.