Νεα Μοντελα

Υβριδικό σύστημα από την Yamaha για το ΤΜΑΧ

Κατοχύρωσε δύο πατέντες


28.02.2022

H Yamaha κατοχύρωσε δύο πατέντες που έχουν να κάνουν με υβριδικούς κινητήρες. Και οι δύο αφορούν το TMAX, με την πρώτη να συνδέεται στον στρόφαλο και τη δεύτερη στην μετάδοση

Κείμενο: Ηλίας Μπόσμος

Προφανώς δεν υπάρχει ακόμα καμία πληροφορία για το αν και πότε θα τα δούμε στον δρόμο αλλά το σίγουρο είναι ότι υπάρχουν και εξελίσσονται στα ΤΜΑΧ τελευταίας γενιάς.

Στην πρώτη περίπτωση έχουμε τον ηλεκτροκινητήρα να συνδέεται άμεσα με τον στρόφαλο, με το βασικότερο πλεονέκτημα να είναι ότι κάτι τέτοιο είναι πιο οικονομικός τρόπος ενώ οι δύο κινητήρες λειτουργούν σαν ένας, όντας πιο εύκολη η διατήρηση σταθερής απόδοσης και στροφών κινητήρα.

Στη δεύτερη πατέντα ο στρόφαλος λειτουργεί μόνος του, με το σύστημα να είναι τοποθετημένο στο ψαλίδι και το σύστημα μετάδοσης, κάτι που σημαίνει ότι είναι μια πιο πολύπλοκη και κοστοβόρα λύση, ούτως ώστε ηλεκτροκινητήρας και βενζινοκινητήρας να καταφέρουν να συνεργαστούν αρμονικά.

Φυσικά το γεγονός ότι η Yamaha προτιμάει το TMAX για να εξελίξει ένα υβριδικό σύστημα κάθε άλλο παρά τυχαίο είναι, αφού τα maxi scooter έχουν άπλετο αποθηκευτικό χώρο ο οποίος εν μέρει μπορεί να θυσιαστεί για την τοποθέτηση των συστημάτων-σε αντίθεση με sport και naked μοτοσυκλέτες όπου οι κατασκευαστές δεν έχουν χώρο ...ούτε για την κόρνα, ενώ το αγοραστικό κοινό είναι πολύ πιο ανοικτό σε τέτοιες τεχνολογίες.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


To KLR 650 πρωτοκυκλοφόρισε το 1987. Η δεύτερη γενιά του ήρθε το 2008 και το 2018 σταμάτησε η παραγωγή του. Από το 2021 όμως η εταιρεία του Akashi το επανέφερε στην γκάμα της εταιρείας στις Η.Π.Α.
Μπερδευτήκαμε… κοιτάζοντας τις εικόνες νομίζαμε πως πρόκειται για Triumph, όμως προέρχεται από την Κίνα και είναι μοντέλο της Regnancy
Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.