Νεα Μοντελα

KTM: Ετοιμάζει ηλεκτρικό Duke!

Νέο Freeride και mini Dirtbike


    09.02.2022

    Η ενημέρωση επενδυτών της Pierer Mobility για τα οικονομικά δεδομένα του 2021 έβγαλε ενδιαφέρουσες ειδήσεις για μελλοντικά μοντέλα του ομίλου

    Κείμενο: Μένιος Κατής

    Ενα από τα αρχεία της παρουσίασης περιήλθε στην κατοχή του motorcycle.com το οποίο προχώρησε στη δημοσίευσή του.

    Το συγκεκριμένο αφορά στα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα που ετοιμάζουν οι εταιρείες του Group.

    Πέρα από το E-Pilen για το οποίο μας έχει προϊδεάσει η Husqvarna εδώ και καιρό, στο αρχείο υπάρχουν τρία μοντέλα της ΚΤΜ μεταξύ αυτών και το e-Duke!

    Σύμφωνα με τα στοιχεία που συνοδεύουν τη φωτογραφία, η ηλεκτρική έκδοση του δημοφιλούς «Δούκα» θα εφοδιάζεται -όπως και το E-Pilen- με ηλεκτροκινητήρα ισχύος 10 kW (13.4 hp) και μπαταρία 5.5 kWh.

    Πλαίσιο και αναρτήσεις θα είναι ίδια με του μοντέλου της Husqvarna, με το Duke όμως να διαθέτει σαφώς πιο επιθετική εμφάνιση.

    Πέρα όμως από τον ηλεκτρικό «Δούκα», στο αρχείο παρουσιάζονται άλλα δύο μοντέλα: το dirt-bike E10 που προορίζεται για πιτσιρικάδες και διαθέτει αποσπώμενη μπαταρία 340 Wh και κινητήρα 500 W, αλλά και o διάδοχος του Freeride, το Freeride E LV το οποίο, μάλιστα, όπως σημειώνεται στο αρχείο αναμένεται στην παραγωγή το 2023 με τιμή γύρω στα 10.000 ευρώ.

    Το ηλεκτρικό motocross θα εφοδιάζεται με κινητήρα 9 kW και μπαταρία 5.5 kWh, η οποία σε αντίθεση με τις περιπτώσεις των E-Pilen και e-Duke, θα είναι αποσπώμενη.

    Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


    Η ευρωπαϊκή βιομηχανία μοτοσυκλέτας εκφράζει την έντονη ανησυχία της για τις τελευταίες εξελίξεις στον εμπορικό πόλεμο μεταξύ ΗΠΑ και ΕΕ, καθώς οι νέοι δασμοί απειλούν την αμοιβαία επωφελή συνεργασία και τις αγορές και στις δύο πλευρές του Ατλαντικού
    H αντιπροσωπεία της CFMOTO διοργανώνει Advneture Ride με καλεσμένους τους Greek Adventure Riders!
    Η μάρκα έχει ήδη έτοιμο τον SRK 450RR, που πιθανώς προορίζεται για τις ευρωπαϊκές αγορές
    Ήρθε η ώρα να γεφυρωθεί το χάσμα μετάξυ του RS660 των 100 ίππων και του RSV4 των 217, με ένα νέο μοντέλο που θα βάλει την ιταλική μάρκα σε μια κατηγορία που ολοένα μεγαλώνει

    Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.