02.02.2022
H συνεργασία με την Bajaj έχει ανακοινωθεί επίσημα και σύμφωνα με τα λεγόμενα ιθυνόντων της Triumph υπήρχαν ήδη έτοιμα πρωτότυπα. Ωστόσο μέχρι σήμερα δεν είχαμε δει τίποτα
Στις αρχές του 2020 οι δύο εταιρείες ανακοίνωσαν πως ήρθαν σε συμφωνία για την κατασκευή μιας σειράς μοντέλων με κινητήρες χωρητικότητας από 200 έως 750 κ. εκ. Σύμφωνα με το αρχικό πλάνο, οι πρώτοι καρποί της συνεργασίας θα κυκλοφορούσαν το 2022, όμως η πανδημία ανέτρεψε τα σχέδια.
Στόχος είναι τα μοντέλα που θα προκύψουν από τη συνεργασία να κυκλοφορήσουν σε παγκόσμια κλίμακα και όχι μόνο στις Ασιατικές αγορές. Γι' αυτό άλλωστε επιλέχθηκε η συγκεκριμένη εταιρεία (Bajaj) με την οποία συνεργάζονται επίσης η ΚΤΜ και η Kawasaki.
O brand manager της Triumph, Miles Perkins, είχε δηλώσει πως η σχεδίαση θα είναι της Triumph και πως η Bajaj θα συμβάλει με την τεχνογνωσία που διαθέτει στην κατασκευή και παραγωγή ποιοτικών μοτοσυκλετών μικρού και μεσαίου κυβισμού.
Όλα λοιπόν έχουν πάρει το δρόμο τους. Μπαίνοντας στην τελική ευθεία οι πρώτες μονοκύλινδρες Triumph μετά από δεκαετίες, «πιάστηκαν» από τον φωτογραφικό φακό σε δοκιμές εξέλιξης, Αυτό που εύκολα γίνεται αντιληπτό είναι πως στο Hinkley ποντάρουν στη φήμη που έχουν ως οι κορυφαίοι κατασκευαστές ρετρό μοτοσυκλετών.
Στις φωτογραφίες βλέπουμε λοιπόν ένα roadster που μοιάζει στο Street Twin και ένα scrambler με ψηλό φτερό, όπως το 1200.
Ακόμη δεν έχει γίνει γνωστός ο κυβισμός τους, αλλά οι Βρετανοί συνάδελφοι προβλέπουν πως θα είναι από 350 έως 500 κ.εκ.
Αν όλα πάνε καλά και δεν βρεθούμε μπροστά και σε άλλες δυσάρεστες εξελίξεις εξαιτίας της πανδημίας, τα νέα μοντέλα θα κάνουν το ντεμπούτο τους στα τέλη του 2022 για να κυκλοφορήσουν στις αρχές του 2023.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.