02.02.2022
Το 2019 ένας οίκος βελτιώσεων από την Αυστραλία πειραματίστηκε με το τρίτροχο Yamaha Niken τοποθετώντας στον τρικύλινδρο CP3 900 κ.εκ. σύστημα turbo της Garrett. To αποτέλεσμα ήταν η απόδοσή του να εκτοξευτεί από τους 115 hp στους 150hp
Κείμενο: Μένιος Κατής
Τώρα μια άλλη εταιρεία που ειδικεύεται στις μετατροπές, από τη Γαλλία αυτή τη φορά, καταπιάνεται με το Niken επιχειρώντας να «τονώσει» τις επιδόσεις του. Και τα καταφέρνει ακόμα καλύτερα συνδυάζοντας τον θερμικό κινητήρα με υβριδική τεχνολογία.
Η Furion που εδρεύει στο θρυλικό Le Mans, ανέπτυξε και τοποθέτησε στο τρίτροχο της Yamaha υβριδικό σύστημα που αποτελείται από δυο ηλεκτροκινητήρες -τοποθετημένοι στους μπροστινούς τροχούς- και μπαταρία 2.2 kWh η οποία τροφοδοτείται από την ενέργεια που ανακτάται κατά το φρενάρισμα.
Οπως ανακοινώνει η Γαλλική εταιρεία, η τροποποίηση αυτή χαρίζει επιπλέον 47 hp και 52 Nm ροπής στο Ιαπωνικό τρίτροχο. Τι σημαίνει αυτό; Συνολική ισχύς που ξεπερνά τους 160 hp και ροπή που στιγμιαία μπορεί να φτάσει τα 140 Nm! Κάπως έτσι το εκκεντρικό τρίτροχο της εταιρείας των «τριών διαπασών» μπαίνει στα χωράφια των superbikes.
Η Furion τονίζει πως το σύστημα έχει προσαρμοστεί στα τρία υπάρχοντα προγράμματα οδήγησης. Αυτό που δεν γνωρίζουμε ωστόσο είναι το βάρος που προσθέτει στο Niken το υβριδικό σύστημα.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.