01.02.2022
Το best seller της εταιρείας, 390 Adventure, φέρει καίριες επεμβάσεις στον τομέα των ηλεκτρονικών. Super Duke GT και Super Duke Evo διαθέτουν μεταξύ άλλων και ημι-ενεργητικές αναρτήσεις. Την ίδια στιγμή ολοκαίνουργια είναι όλη η σειρά RC
Η sport touring εκδοχή της πανίσχυρης σειράς Super Duke, που τροφοδοτείται με τον V2 κινητήρα, με περιεχόμενη γωνία 75 μοιρών, ο οποίος πλέον είναι συμμορφωμένος με τις προδιαγραφές Euro5, ανανέωθηκε. Αποδίδει 175 ίππους και 14,4 kgm ροπή.
Τρεις λειτουργίες οδήγησης είναι διαθέσιμες στάνταρ, οι οποίες αυξάνονται επιλέγοντας το προαιρετικά πακέτα Performance και Tech Pack. Ως στάνταρ, ωστόσο, όπως συνέβη στο Super Duke R Evo, έρχονται οι ημι-ενεργές αναρτήσεις WP APEX οι οποίες φυσικά διαθέτουν ειδικές ρυθμίσεις αναλόγως τη χρήση, ειδικά όσον αφορά την καινοτόμο διαχείριση προφόρτισης. Σε αυτή την περίπτωση οι αναρτήσεις μπορούν να προσαρμοστούν σε τέσσερις διαφορετικές καταστάσεις (αναβάτης, αναβάτης και συνεπιβάτης, αναβάτης με αποσκευές, αναβάτης – συνεπιβάτης και αποσκευές) ενώ η προσφέρεται και η πολύ σημαντική και χρήσιμη λειτουργία αντι-βύθισης. Το cornering ABS και τα θερμαινόμενα γκριπ είναι επίσης στάνταρ.
Οι σημαντικότερες αλλαγές εντοπίζονται στα ηλεκτρονικά με το νέο 390 Adventure να εξοπλίζεται πλέον με δύο προγράμματα οδήγησης: street και offroad. Στη δεύτερη περίπτωση το traction control επιτρέπει στον οδηγό να ελέγχει καλύτερα την απώλεια πρόσφυσης του πίσω τροχού κατά την επιτάχυνση κατά την οδήγηση σε σκληρές ή βρεγμένες επιφάνειες. Παράλληλα, το ανανεωμένο adventure εφοδιάζεται με νέους αλουμινένιους τροχούς 19 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω, πιο ανθεκτικούς ώστε να ανταπεξέλθουν στις ανάγκες της εκτός δρόμου απαιτητικής οδήγησης.
Η γκάμα των Super Duke επεκτείνεται με την έκδοση EVO που φέρει ημι-ενεργητικές αναρτήσεις και προηγμένα ηλεκτρονικά. Το EVO τοποθετείται μεταξύ του «απλού» (πόσο απλό μπορεί να χαρακτηριστεί ένα SuperDuke άραγε) και του εξωτικού RR με τα 500 τεμάχια συνολικής παραγωγής. Η μεγαλύτερη και σημαντικότερη προσθήκη είναι φυσικά οι ημι-ενεργητικές αναρτήσεις WP APEX, πράγμα που σημαίνει ότι η ΕVO «κλέβει» λίγο από την δόξα του limited edition RR που ήδη τις φέρει.
H ολοκαίνουργια σειρά RC, σύμφωνα με την KTM, είναι έτοιμη να βγει από το pit lane και να στηθεί στην γραμμή εκκίνησης. Με σχεδιασμό εμπνευσμένο από το Grand Prix, αγωνιστικό πλαίσιο και ηλεκτρονικά υψηλής τεχνολογίας, τα νέα RC 125, 200 και 390 είναι έτοιμα να επικρατήσουν στην κατηγορία των μικρών supersport. Η εταιρεία του Mattighofen παρουσίασε το νέο 450 SMR, με τον μονοκύλινδρο κινητήρα που αποδίδει 63 ίππους, ο οποίος προέρχεται από το κορυφαίο motocross 450 SX-F
Σε σχέση με τον προκάτοχό του, το KTM 450 SMR 2022 έχει διακοσμηθεί με νέα αγωνιστικά γραφικά, πορτοκαλί πλαίσιο και μπλε σέλα, που το κάνουν να μοιάζει τις εργοστασιακές μοτοσυκλέτες της Red Bull KTM Factory Racing.
O μονοκύλινδρος κινητήρας των 450 κ.εκ., που ζυγίζει μόλις 27 κιλά, αποδίδει 63 ίππους και συνδυάζεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό της Keihin με σώμα 44mm και κιβώτιο 5 σχέσεων κατασκευασμένο από την Pankl Racing Systems, με ξεχωριστές ρυθμίσεις σε κάθε σχέση με στόχο την καλύτερη δυνατή απόδοση σε όλο το φάσμα των στροφών.
KTM 390 Adventure
KTM 1290 Super Duke R Evo
KTM RC 390 - RC 200 - RC 125
KTM 450 SMR
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.