31.01.2022
Λίγα ήταν τα νέα μοντέλα στην EICMA 2021 και ελάχιστα τα πρωτότυπα. Η Honda εκτός από το ADV 350, το επετειακό Fireblade, το NT 1100 και το «φρεσκάρισμα» της σειρά CB 500, παρουσίασε και το concept Hornet που αναμένεται στα τέλη του 2022
Δεν ήταν ακριβώς πρωτότυπο αλλά ένα σχέδιο που δείχνει μια naked μοτοσυκλέτα με έναν δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα. Σύμφωνα με τελευταίες πληροφορίες το συγκεκριμένο μοτέρ θα είναι 750 κ.εκ. και είναι πολύ πιθανό να χρησιμοποιηθεί σε μια νέα γενιά μοτοσυκλετών, μεταξύ αυτών και του πολυαναμενόμενου Translap. Δεν θα έχει σχέση με το μοτέρ της σειράς NC750
Το ιαπωνικό Autoby.jp, το οποίο διαθέτει πληροφορίες εκ τω έσω και σπάνια πέφτει έξω στις προβλέψεις του, «κατασκεύασε» σε ψηφιακή μορφή μια γυμνή μοτοσυκλέτα. Βασίζεται στο νέο CB500F με λίγες αλλαγές στο σχεδιασμό. Δεν αποκλείεται όμως το νέο Hornet να είναι κάπως έτσι.
Ως μοντέλο το Honda CB 600F Hornet παρουσιάστηκε το 1998 με συντηρητική αισθητική αλλά και με χαρακτηριστική ψηλά τοποθετημένη εξάτμιση που κατέληγε στα δεξιά της ουράς. Οι αλλαγές που δέχτηκε ήταν λίγες (το 2000 τροχός 17in αντί για 16in, το 2003 μεγαλύτερο ρεζερβουάρ 17lt αντί για 16lt και το 2006 τοποθετήθηκε ανεστραμμένο πιρούνι και αναβαθμίστηκε το πάνελ οργάνων) μέχρι το 2007 που ανανεώθηκε τελείως. Το μοντέλο από το 2007 και μετά διαθέτει αλουμινένιο πλαίσιο κεντρικής ραχοκοκκαλιάς (αντί για ατσάλινο) και τον κινητήρα του Honda CBR 600RR της χρονιάς εκείνης με ψεκασμό και με περιορισμένη μέγιστη απόδοση στους 102hp και αυξημένο εύρος ροπής, αν και η τελική του ταχύτητα είναι αρκετά υψηλή για την κατηγορία στα 230km/h, ένα νούμερο που δύσκολα το βλέπει ο αναβάτης λόγω της παντελούς απουσίας προστασίας από τον άνεμο. Μια άλλη μεγάλη αλλαγή που αφορά το Honda CB 600F Hornet από το 2007 και μετά είναι ότι κατασκευαζόταν σε εργοστάσιο της Honda στην Ιταλία, επομένως το κόστος του κρατήθηκε σε λογικά επίπεδα. Αυτό όμως δεν έφερε πτώση στην ποιότητα κατασκευής της μοτοσικλέτας. Και μπορεί για τους Ιάπωνες τo «αυθεντικό» Hornet να είναι αυτό με το τελικό της εξάτμισης τοποθετημένο κατά μήκος της ουράς της μοτοσυκλέτας, ωστόσο το νέο μοντέλο θα είναι συνέχεια του «ευρωπαϊκού» Hornet με το «κοντό» τελικό κάτω σχεδόν από τo ψαλίδι. Αυτό δεν φαίνεται στο σχέδιο που παρουσιάστηκε στην EICMA, αλλά το γράφουν οι Ιάπωνες συνάδελφοι που μπορεί να γνωρίζουν κάτι παραπάνω.
Όπως όλα δείχνουν η Honda ετοιμάζει τον ανταγωνιστή του Yamaha MT-07, αλλά και του Tenere, αφού ο καινούργιος κινητήρας αναμένεται να χρησιμοποιηθεί και στο μεσαίο adventure, ενώ δεν αποκλείεται το τρίτο μοντέλο να είναι super sport.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.