31.01.2022
Η μόδα των τετράχρονων υψηλόστροφων μοτέρ μικρής χωρητικότητας επιστρέφει με όλο και περισσότερους κατασκευαστές να ετοιμάζουν supersport μοντέλα με κινητήρες 250 ή 400 κ.εκ. αναβιώνοντας εποχές των 80s και των 90s
Κείμενο: Μένιος Κατής
Η Kawasaki ετοιμάζεται να παρουσιάσει τον διάδοχο του ZXR-400, με τετράχονο τετρακύλινδρο σε σειρά κινητήρα 399 κ.εκ με 80 hp ενώ έχει ήδη λανσάρει στην αγορά το -επίσης τετρακύλινδρο- ZX-25R των 51 hp.
Τη σκυτάλη παίρνουν οι Κινέζοι κατασκευαστές που τα τελευταία χρόνια έχουν κάνει άλματα προόδου παρουσιάζοντας αξιόλογες value for money μοτοσυκλέτες.
Προ ημερών γράφαμε για την Colove η οποία παρουσίασε έναν ολοκαίνουργιο πανίσχυρο 400άρη 16βάλβιδο κινητήρα βάρους 40 κιλών με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και αλυσίδα χρονισμού στην αριστερή πλευρά του, που θα αποδίδει 75 hp @ 13.500 σ.α.λ και 44 Nm ροπής @ 12.000 σ.α.λ.
Το εν λόγω μοτέρ θα κάνει το ντεμπούτο του στο Excelle 400RR ένα αν μη τι άλλο εντυπωσιακό supersport μοντέλο βάσει των renders που παρουσίασαν οι ιθύνοντες της Κινεζικής μάρκας.
Η μοτοσυκλέτα θα διαθέτει ατσάλινο πλαίσιο και θα εξοπλίζεται με αντεστραμμένο πιρούνι, μονόμπρατσο ψαλίδι, ζάντες αλουμινίου, ενώ στο φέρινγκ θα έχει και αεροδυναμικά πτερύγια όπως αυτά που υπάρχουν στα αγωνιστικά των MotoGP.
Σύμφωνα με την Colove (ή Kove) το βάρος της δεν θα ξεπερνά τα 160 κιλά έτοιμη προς χρήση, ενώ σε επίπεδο επιδόσεων θα είναι ικανή να αναπτύσσει ταχύτητα που θα ξεπερνά τα 220 km/h.
Η παραγωγή του κινητήρα θα ξεκινήσει φέτος, με το μοντέλο παραγωγής της Excelle 400RR να παρουσιάζεται το 2023.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.