Νεα Μοντελα

Ηarley-Davidson Low Rider S & ST 2022 (Video)

Με τον Milwaukee Eight 117 των 1.923 κ.εκ.


27.01.2022

Ο κινητήρας Milwaukee Eight 117 των 1.923 κ.εκ. παίρνει τη θέση του 114 των 1.868 κ.εκ.. Η μέγιστη ροπή είναι αυξημένη, νέα είναι η πίσω ανάρτηση και η έκδοση ST είναι διαθέσιμη με πλαϊνές βαλίτσες και Batwing

Κείμενο: Ηλίας Μπόσμος

Αρχές του νέου έτους η Harley-Davidson είχε κυκλοφορήσει ένα teaser 15 δευτερολέπτων με το οποίο μας υποσχόταν ότι στις 26 Γενάρη θα μας έδειχνε ένα μοντέλο “Faster” και “Further”.

Aρκετοί ήταν αυτοί που έτρεξαν να πουν ότι πρόκειται για το Bronx, δηλαδή το streetfighter με τον υγρόψυκτο V2 60μοιρών, με τα 975cc και τα 115hp που παρουσιάστηκε στην Eicma του 2019 ενώ κάποιοι άλλοι (πιο...μετριοπαθείς), ήθελαν ένα bagger με το μοτέρ των 150hp των Panamerica.

2022 harley davidson low rider s st 2

Δύο εβδομάδες όμως μετά και τα δύο στρατόπεδα έπεσαν έξω, αφού ένας dealer της H-D ανακοίνωσε μέσω Instagram ότι πούλησε ένα Low Rider S του 2022, ενώ ένας Γερμανός blogger διέρρευσε φωτογραφίες αλλά και λεπτομέρειες στο διαδίκτυο, ...σχολώντας το πάρτι της παραφιλολογίας από νωρίς.

Κάπως έτσι λοιπόν, έχουμε δύο νέα μοντέλα με κάποιες διαφορές μεταξύ τους, δηλαδή το S και το ST, με την εταιρεία να φέρνει τον φρέσκο 117 Milwaukee-Eight κινητήρα (δηλαδή 1.923cc και 103hp) σε μια νέα κατηγορία μοντέλων της.

2022 harley davidson low rider s st 5

Όπως προδίδει και το όνομα, το νέο Low Rider ST βασίζεται στο Low Rider S, ενώ οι βασικές διαφορές είναι στο μεγάλο φέρινγκ τιμονιού και στις βαλίτσες.

Με έντονη την επιρροή από το FXRT του 1983, το V4 'Project Nova' του 1981 αλλά και όλη την custom κουλτούρα που χτίστηκε γύρω από αυτά τα μοντέλα, αφού τα τελευταία χρόνια πολλοί αναβάτες άρχισαν να φτιάχνουν τις μοτοσυκλέτες τους έχοντας κατά νου ένα κλασικό FXR.

2022 harley davidson low rider s st 14

Πέραν όμως του φέρινγκ και των βαλιτσών (που πρόσθεσαν πόντους τόσο σε αισθητική όσο και σε χρηστικότητα) πολλοί αναβάτες και από τις δύο πλευρές του Ατλαντικού προσπάθησαν να βελτιώσουν τις μοτοσυκλέτες τους βάζοντας καλύτερα φρένα, λάστιχα, αναρτήσεις ενώ τέλος «σκάλιζαν» τον κινητήρα, αφού η επίδραση των αγώνων King of the Bagger ήταν μεγάλη, ειδικά όταν η εργοστασιακή ομάδα από το Μιλγουόκι άρχιζε να ανεβαίνει στο ψηλώτερο σκαλί.

Κάπως έτσι λοιπόν, αυτό που έκαναν οι θερμόαιμοι Χαρλεάδες με τις σπορ ανησυχίες, το κάνει πια και η μαμά εταιρεία και το νέο Low Rider ST είναι μια απόδειξη για αυτό. Ταυτόχρονα, το νέο Low Rider S ακολουθεί και αυτό μια πιο μοντέρνα οδό, με όχι μόνο μεγαλύτερο κινητήρα αλλα και μεγαλύτερη διαδρομή πίσω ανάρτησης για περισσότερη άνεση και καλύτερη συμπεριφορά.

Τιμές στη χώρα μας καθώς και ημερομηνία άφιξης, αναμένονται σύντομα.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Suzuki συνεχίζει να εξελίσσει το μικρό supersport, που δυστυχώς παραμένει μακριά από εμάς
Η μάρκα που ανήκει στον όμιλο Keeway αναλαμβάνει (και συγχωνεύεται με) την ιστορική εταιρεία του Pesaro, η οποία έγινε διάσημη χάρη στις αγωνιστικές επιτυχίες της δεκαετίας του '70
Ένα από τα πρώτα μοντέλα της της MBP στην χώρα μας είναι το M502N που παρουσιάστηκε στο ελληνικό κοινό στην Έκθεση Μοτοσυκλέτας
Μια νέα roadster παρουσίασε η QJMOTOR στο ελληνικό κοινό, με το SRK 900 να σηματοδοτεί την νέα εποχή στις μοτοσυκλέτες της μάρκας

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.