25.01.2022
To περασμένο καλοκαίρι πολλοί ήταν αυτοί που έλεγαν με σιγουριά ότι το νέο Transalp ήταν στα σκαριά και ότι ήταν θέμα χρόνου να παρουσιαστεί. Όμως το Σαλόνι της EICMA πέρασε και άφησε μια πικρία σε αυτούς που περίμεναν ένα νέο μοντέλο παραγωγής ή έστω ένα ορεκτικό, δηλαδή ένα πρωτότυπο
Κείμενο: Ηλίας Μπόσμος
Και όχι άδικα. Μετά το 2013 (σχεδόν κοντεύει δεκαετία δηλαδή) φίλοι αλλά και συνεργάτες της Honda θεώρησαν ότι υπάρχει ένα τεράστιο κενό ανάμεσα στα (καλοπουλημένα) CB500 και στα (premium) Africa Twin 1000/1100.
Η ιδέα ενός νέου Transalp ήρθε στο μυαλό πολλών όταν είδαν άλλες εταιρείες, όπως τη Yamaha με το Tenere 700, να επαναφέρουν θρυλικά ονόματα στο προσκήνιο, ειδικά όταν η ίδια η Honda χρησιμοποιούσε το ιστορικό «Africa Twin» για το μεγάλο της on-off.
Tα αδέλφια Boano εξελίσσουν σε μοτοσυκλέτα Rally ένα “τίμιο” Transalp 600
Το γεγονός ότι η Honda έδειξε μια σιλουέτα και ένα logo του Hornet στη φετινή EICMA μάλλον είναι μια ευχάριστη εξέλιξη σε αυτούς που περιμένουν όχι το νέο Hornet αλλά το νέο Transalp, αφού η λογική αλλά και ότι έχει διαρρεύσει, λένε ότι το νέο Hornet θα είναι δικύλινδρο εν σειρά, με την χωρητικότητα του κινητήρα να κυμαίνεται πιθανώς μεταξύ 750 και 850. Πόσο πιθανό είναι, Hornet και Transalp να βασίζονται στην ίδια πλατφόρμα (όπως Tenere και ΜΤ07 άλλωστε);
Μάλλον πολύ.
Όπως πολύ καλά γνωρίζουν όλοι, η Honda διατηρεί τα νέα μοντέλα της σε «κύηση» για μεγάλο χρονικό διάστημα ενώ δεν είναι λίγες οι φορές που τα μοντέλα της φτάνουν τελευταία, ενώ όλοι οι υπόλοιποι κατασκευαστές έχουν παρουσιάσει τα δικά τους, πράγμα όχι απαραιτήτως τόσο κακό-κάτι τέτοιο συνέβη άλλωστε και με το Africa Twin.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.