Αυτοί είναι οι λόγοι που η Vespa είναι ένα από τα ισχυρότερα brands παγκοσμίως
H αξία της μάρκας υπολογίζεται στα 906 εκατομμύρια ευρώ
21.01.2022
Η Vespa αποτελεί από μόνη της ένα πανίσχυρο brand αναγνωρίσιμο σε όλο τον κόσμο, γεγονός που αποτυπώνεται και στην ανάλυση της Interbrand, μιας κορυφαίας συμβουλευτικής εταιρείας στον τομέα των brands που μετρά 40 χρόνια ζωής
Κείμενο: Μένιος Κατής
Σε αυτήν την ανάλυση λοιπόν, η Interbrand προχώρησε στην αποτίμηση της αξίας της μάρκας Vespa στα 906 εκατομμύρια ευρώ!
«Η Vespa είναι πολλά περισσότερα από μια μάρκα κινητικότητας. Συμβολίζει την τέχνη, το design, την τεχνολογία, τη διασκέδαση», σημειώνει ο επικεφαλής στρατηγικής, προϊόντων και καινοτομίας του Piaggio Group, Michele Colaninno, για να προσθέσει: «Η Vespa είναι ένα σύμβολο του στυλ: η μοναδικότητά της την καθιστά μια από τις πιο αξιοθαύμαστες και επιθυμητές μάρκες, που ανήκει στον premium χώρο καθώς και στα brands μόδας και lifestyle».
Στα ευρήματα της ανάλυσης της Interbrand τονίζεται μεταξύ άλλων πως η Vespa «είναι μια μοναδική, παγκοσμίως αναγνωρίσιμη μάρκα χάρη στον τέλειο συνδυασμό του design, του lifestyle και της Ιταλικής κληρονομιάς».
«Μπορεί ο όρος 'εμβληματικό' να δείχνει υπερβολικός, πραγματικά όμως δεν υπάρχει άλλος δρόμος για να χαρακτηρίσει αυτήν τη μάρκα», σημείωσε από την πλευρά της η επικεφαλής στρατηγικής της Interbrand, Manfredi Ricca.
«Η Vespa είναι ένα brand κληρονομιάς που όμως εξελίσσεται συνεχώς. Είναι βαθιά Ιταλικό που όμως αγαπήθηκε σε παγκόσμια κλίμακα. Είναι premium, αλλά όχι για λίγους. Η εργασία αποτίμησης που κάναμε δεν προσδιορίζει μόνο σε αριθμούς την επιθυμία και τη ζήτηση για αυτήν τη μάρκα – δείχνει επίσης ότι η Vespa είναι ουσιαστικά μια κατηγορία από μόνη της αποτελώντας διασταύρωση κινητικότητας, έκφρασης και κουλτούρας», πρόσθεσε.
Οι βασικοί παράγοντες που συνέβαλαν στην τελική αποτίμηση της Ιταλικής μπράντας είναι: η ιδιαιτερότητά της στη βιομηχανία που δραστηριοποιείται, η μοναδικότητά της, η αναγνωρισιμότητα του σχεδιασμού των προϊόντων της καθώς και η κληρονομιά που χαρακτηρίζει αυτό το Ιταλικό σύμβολο. Σε αυτούς προσθέστε και την συμπάθεια, με τους πελάτες να τρέφουν ισχυρά θετικά συναισθήματα στο άκουσμα της λέξης Vespa.
76 χρόνια μετά την καταχώριση του εμπορικού σήματος της Piaggio στις 23 Απριλίου 1946 και με περισσότερες από 19 εκατομμύρια αντίτυπα στους δρόμους έξι ηπείρων, η Vespa μπορεί πραγματικά να ισχυριστεί ότι άλλαξε τον τρόπο που μετακινείται ο κόσμος, ενώνοντας νέους ανθρώπους κάτω από ένα κοινό πάθος, ανεξάρτητα από την κουλτούρα ή το κοινωνικό τους υπόβαθρο...
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.