Πωλείται η BMW CRT του Danilo Petrucci

60 χιλιάδες ευρώ


20.01.2022

Η μοτοσυκλέτα με την οποία ο Danilo Petrucci αγωνίστηκε πριν από δέκα χρόνια στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα μπορεί πλέον να αγοραστεί, αλλά απαιτούνται 60 χιλιάδες ευρώ

Κείμενο: Ηλίας Μπόσμος

Οι CRT ήταν μια προσπάθεια της Dorna να αυξήσει τον αριθμό των μοτοσυκλετών που παίρνουν εκκίνηση, αφού ήταν σημαντικά φθηνότερες από τις υπόλοιπες motoGP. Η επιτυχία δεν ήταν μάλλον η αναμενόμενη, αφού πολλοί θεώρησαν ότι ήταν ένα υβρίδιο motoGP και SBK, οπότε οι CRT έληξαν άδοδα. Να θυμίσουμε ότι ο κανονισμός επέτρεπε τη χρήση κινητήρων 1000cc superbike με άλλο πλαίσιο και περισσότερο καύσιμο στο ρεζερβουάρ αλλά οι μοτοσυκλέτες αυτές σχεδόν ποτέ δεν κατάφεραν να ανέβουν στην δεκάδα-με εξαίρεση την πέμπτη θέση του Michele Pirro της Gresini στη Βαλένθια, το 2012.

Tα χρόνια όμως πέρασαν, οι CRT θεωρούνται (και είναι) εξωτικές μοτοσυκλέτες οπότε και οι τιμές τους έχουν ανέβει αρκετά, αλλά σε απολύτως λογικά πλαίσια αν σκεφτεί κανείς ότι τότε κόστιζαν περίπου 350.000euro.

Παρόλο που οι συγκεκριμένες μοτοσυκλέτες δεν έγραψαν χρυσές σελίδες στην ιστορία του αθλήματος, εντούτοις επέτρεψαν σε αρκετούς αναβάτες να βρουν μια θέση στον ήλιο, μεταξύ των οποίων και ο Danilo Petrucci, ο οποίος παρόλο που δεν είχε τα ανάλογα αποτελέσματα, τράβηξε τα βλέμματα της δορυφορικής Ducati (δηλαδή της Pramac) και μετά της εργοστασιακής.

Η μοτοσυκλέτα του Petrucci είναι της ομάδας IodaRacing και πλέον πωλείται από Ολλανδό συλλέκτη. Χρησιμοποιεί έναν κινητήρα BMW S1000RR περίπου 240 ίππων (τώρα περιορίζεται στους 218) σε πλαίσιο Suter MMX1 (αρχικά η ομάδα χρησιμοποιούσε δικό της πλαίσιο και κινητήρα Aprilia RSV4). Φοράει ακριβή σειρά Öhlins, φρένα Brembo, ζάντες μαγνησίου OZ και πολλά αγωνιστικά αξεσουάρ.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic
Το πλαίσιο αλλάζει, η εργονομία είναι διαφορετική, ο μονοκύλινδρος των 450 κ.εκ. βελτιώνεται. Το 450 Rally Replica 2025 είναι μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα ικανή να τα βγάλει πέρα με τα πιο απαιτητικά εδάφη
Ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο θα παρουσιάσει η ινδική εταιρεία σε λίγες ημέρες. Το μεγαλύτερο Pulsar της ιστορίας θα έχει κινητήρα 400 κ.εκ.
Το LTR 125 είναι το τέταρτο μέλος των scooter της QJ

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.