Είναι απίστευτο πόσο βαθιά βάζουν κάποιοι το χέρι στην τσέπη
Για το 2021, αυτές είναι λοιπόν οι ακριβότερες μοτοσυκλέτες που άλλαξαν χέρια σε πλειστηριασμό σύμφωνα με τον οίκο δημοπρασιών Mecum Auction, έναν από τους μεγαλύτερους στις ΗΠΑ.
Ξεκινάμε δυναμικά την δεκάδα με ένα Harley-Davidson FL, το οποίο ο κάτοχος της αντάλλαξε με μια επιταγή 125.000euro. To συγκεκριμένο μοντέλο είναι μια από τις πρώτες overhead-valve V2 αλλά δεν είναι τόσο αυτό που την κάνει τόσο ακριβή όσο ότι παρήχθησαν μόλις 172 τεμάχια εκείνη τη χρονιά, λόγω Β’ΠΠ.
Έχοντας ακριβώς την ίδια τιμή πώλησης με την Harley-Davidson FL, η Indian του 1903 αποτελεί ένα πρώιμο κομμάτι του μοτοσυκλετισμού, όταν ουσιαστικά οι μοτοσυκλέτες ήταν μηχανοκίνητα ποδήλατα. Η συγκεκριμένη ήταν η προσωπική μοτοσυκλέτα του Gus Cheleini, ενός εκ των πρώτων αγωνιζομένων στις ΗΠΑ.
Ίσως στους νέους μοτοσυκλετιστές να μην λέει κάτι το όνομα Vincent, αλλά για τους «αρχαιολόγους» λέει πολλά αφού οι μοτοσυκλέτες με αυτό το όνομα στο ρεζερβουάρ ήταν οι ταχύτερες παραγωγής μεταξύ 1948 με 1973, δηλαδή για 25 ολόκληρα χρόνια! Ο δικύλινδρος σε διάταξη V των 998cc παρήγαγε 55 καλογυμνασμένα άλογα, ενώ η τελικη της μοτοσυκλέτας άγγιζε τα 200km/h. Καθόλου άσχημα για το 1950, δεν νομίζετε;
Ή αλλιώς το μοντέλο που θέλουν περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο οι συλλέκτες H-D. Για πολλούς είναι η μοτοσυκλέτα που έκανε την εταιρεία αυτό που είναι σήμερα.
Στην έκτη θέση βρίσκεται ακόμα ένα EL αλλά αυτή τη φορά είναι ένα του 1936. Το συγκεκριμένο είναι ένα από τα πρώτα 100 τεμάχια εκείνης της χρονιάς και πρόκειται για ένα Knucklehead πρώτης γενιάς, πράγμα που σημαίνει ότι έχει αρκετές αλλαγές με τα επόμενα, όπως το πλαίσιο.
Επιτέλους και ένα διάλειμμα από τα H-D. Τι εννοείτε πάλι Vincent; Θα αναρωτηθεί κανείς γιατί το συγκεκριμένο είναι κατά 15 χιλιάδες ευρώ ακριβότερο από το άλλο. Ε, πλειστηριασμοί είναι αυτοί και όταν βρίσκεται εκεί κάποιος που το θέλει εξίσου, το χέρι πρέπει να πάει λίγο πιο βαθιά στην τσέπη.
Σε περίπτωση που δεν το έχετε πάρει χαμπάρι, οι Αμερικανοί συλλέκτες μάλλον γουστάρουν τα Harley-Davidson. Του 1947, δηλαδή τελευταία χρονιά του Panhead κινητήρα.
Δεν χρειάζεται να σκρολάρετε, έτσι θα πάει μέχρι τέλους. Το 1946 η παραγωγή ήταν μικρότερη για προφανείς λόγους σε σχέση με την επόμενη χρονιά, κάτι που σημαίνει ότι πολλοί θα έδιναν έναν σκασμό λεφτά για ένα FL του 1946.
Μόλις 158 τεμάχια κατασκευάστηκαν το 1943, κάνοντας τα Knuckelhead αυτής της χρονιάς να πωλούνται εξαιρετικά ακριβά.
Mια ποθητή Harley μπορεί να έχει πολλές μορφές, αλλά αυτή εδώ είναι σίγουρα η πιο ακριβή. Πρόκεται για το πρώτο μοντέλο που βγήκε από το εργοστάσιο στο Milwaukee και λέγεται Strap Tank.
Ακολουθήστε το
2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.