Hitachi Astemo: Παρουσίασε ECU για scooter που ελέγχει και το ύψος της πίσω ανάρτησης

Η συγκεκριμένη λύση αποτέλεσε από τα βασικά εκθέματα της Hitachi Astemo στην EICMA 2021.


17.01.2022

H Hitachi Astemo είναι μια νέα εταιρεία που προέκυψε στα τέλη του 2019 ως αποτέλεσμα της συνεργασία της Honda με την Hitachi και η οποία θα προσφέρει εξαρτήματα και τεχνολογικές λύσεις για αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες.

Κείμενο: Μένιος Κατής

Για τον λόγο αυτό λοιπόν η Honda μεταβίβασε τις Showa (αναρτήσεις), Nissin (πέδηση), Keihin (καρμπυρατέρ, κινητήρες, ECU) στην νεοσύστατη εταιρεία, η οποία ασχολείται κατά κύριο λόγο με κινητήρες, πλαίσια και συστήματα ασφάλειας.

Στην EICMA 2021, μάλιστα, η Hitachi Astemo ήταν παρούσα παρουσιάζοντας κάποιες τεχνολογικές λύσεις που σύντομα αναμένεται να δούμε και σε μοτοσυκλέτες παραγωγής. 

Ένα από τα συστήματα πάνω στα οποία δουλεύει η Ιαπωνική εταιρεία είναι μια καινοτόμα κεντρική ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου (ECU) η οποία θα έχει τη διαχείριση του κινητήρα, του συστήματος ABS και της πίσω ανάρτησης την οποία θα ρυθμίζει ως προς το ύψος!

Η συγκεκριμένη λύση αποτέλεσε από τα βασικά εκθέματα της Hitachi Astemo στην EICMA 2021 με τους ανθρώπους της εταιρείας να αναφέρουν πως προορίζεται για χρήση σε scooter μικρού κυβισμού. Kι αν αναρωτιέστε τι νόημα έχει η εφαρμογή της τεχνολογίας σε δίκυκλα μικρού κυβισμού, την απάντηση τη δίνουν οι ίδιοι οι άνθρωποι της εταιρείας: στις χώρες της Ασίας είθισται τα scooter να φορτώνονται με όλη την οικογένεια (!) και για τον λόγο αυτό χρειάζεται ένα σύστημα που να μπορεί να διαχειρίζεται το βάρος και να κρατά σε μια ισορροπία το πλαίσιο του οχήματος.

Πρόκειται για μια λύση που θυμίζει τις ηλεκτρονικές αναρτήσεις που συναντούμε σε premium μοτοσυκλέτες, μόνο που στη συγκεκριμένη περίπτωση το κόστος ώστε να μπορέσει να αποτελέσει μια προσιτή τεχνολογική λύση.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Φέρνει την τεχνολογία “Idling Stop” για πρώτη φορά σε μοτοσυκλέτα της Honda με χειροκίνητο κιβώτιο
Η Honda κάνει ακόμη ένα βήμα προς το ηλεκτρικό της μέλλον, παρουσιάζοντας στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Πεκίνου 2025 ένα εντυπωσιακό ηλεκτρικό πρωτότυπο naked μοτοσυκλέτας
Και εκεί που λες "τα είδα όλα", έρχεται η Ιαπωνία να σε εκπλήξει ξανά. Όχι με ρομπότ που μαγειρεύουν σούσι ή με τρένα που πάνε πιο γρήγορα από την σκέψη, αλλά... με BMW σε ρόλο μοτοσυκλέτας περιπολίας
Τα Motocross της Kove είναι ιστορικά μοντέλα καθώς είναι οι πρώτες μοτοσυκλέτες του είδους που προέρχονται από Κινέζο κατασκευαστή

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.