Tα νέα μοντέλα της QJmotor κλείνουν το μάτι στην Ευρώπη
Η QJ Motor εμπλουτίζει διαρκώς την προϊοντική της γκάμα
13.01.2022
Η Κινεζική μάρκα που πρόσφατα ανακοίνωσε τη συμμετοχή της στο Πρωτάθλημα της Moto3, έχει ετοιμάσει μια σειρά από νέα μοντέλα για τα οποία κατάθεσε έγγραφα για έγκριση τύπου στις αρμόδιες αρχές της χώρας
Κείμενο: Μένιος Κατής
Ένα από τα βασικά όπλα που έχει στη φαρέτρα της είναι το 600RR που βασίζεται στο Benelli TNT600 καθώς χρησιμοποιεί το πλαίσιο και τον (τετρακύλινδρο σε σειρά) κινητήρα του.
Εδώ να σημειώσουμε πως η QJMotor ιδρύθηκε το 1985 και από το 1999 βρίσκεται υπό τη σκέπη του ομίλου Ζhejiang Qianjiang, στον οποίο ανήκει μεταξύ άλλων και η Benelli.
Τώρα το supersport μοντέλο ανανεώνεται, αποκτά πιο αιχμηρή εμφάνιση με αεροδυναμικά βοηθήματα στα φέρινγκ αλά MotoGP και νέα φωτιστικά σώματα που θυμίζουν αρκετά εκείνα της Ducati 1199 Panigale.
Ο τετρακύλινδρος σε σειρά κινητήρας της Benelli έχει δεχθεί αναβαθμίσεις με την απόδοση να ανέρχεται πλέον στους 87 hp - 7 hp περισσότερους από την προηγούμενη έκδοση. Οι αναρτήσεις της μοτοσυκλέτας είναι της Marzocchi με την οποία πρόσφατα η εταιρεία υπέγραψε συμφωνία συνεργασίας.
QJMotor SRV500
Το cruiser της εταιρείας ανανεώνεται με νέας σχεδίασης αατσάλινο πλαίσιο και πιο κλασσική εμφάνιση σε σχέση με τον προκάτοχό του. Ο κινητήρας παραμένει ο ίδιος δικύλινδρος παράλληλος που τροφοδοτεί τα Benelli TRK502, 502C και Leoncino 500, με την απόδοσή του στους 48 hp.
Supersport και σπορ naked με τον νέο 400άρι κινητήρα
Ο νέος δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας των 400 κ. εκ. που ετοίμασε η εταιρεία θα χρησιμοποιηθεί στο supersport 400R καθώς επίσης και σε τρεις εκδόσεις του γυμνού SRK400. Σύμφωνα με τα έγγραφα, ο νέος κινητήρας αποδίδει 44 hp δηλαδή 8 hp περισσότερους από εκείνον των 350 κ. εκ. Σημειώστε επίσης ότι το νέο supersport 400άρι της QJMotor ζυγίζει 179 κιλά μαζί με τα υγρά του, γεγονός που το καθιστά ιδιαίτερα δελεαστικό.
Με δεδομένο ότι η «μαμά» εταιρεία Qianjiang έχει συνάψει συνεργασία με την MV Agusta δεν αποκλείεται στο προσεχές μέλλον να δούμε κάποια μοντέλα μικρότερου κυβισμού της Ιταλικής μάρκας που θα βασίζονται σε εκείνα της QJMotor ή της Benelli. Η αρχή έγινε στην EICMA 2021 με την MV Agusta να παρουσιάζει το Lucky Explorer 5.5 που βασίζεται στο Benelli TRK502 και χρησιμοποιεί τον δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα 550 κ.εκ. που συναντούμε σε μοντέλα της QJMotor και της Benelli.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.