12.01.2022
Η Kawasaki παρουσίασε στην Ιαπωνία την έκδοση S, του entry level On-Off μοντέλου της, που μπορεί να δείχνει ίδιο με την έκδοση που διατίθεται στην χώρα μας, όμως διαθέτει πιο χαμηλά τοποθετημένη σέλα
Το σημείο που είχαν σταθεί πολύ συνάδελφοι οδηγώντας το ήταν το ύψος σέλας το οποίο ανέρχεται στα 885 χλστ. Ένα στοιχείο που δεν ταίριαζε με το, φιλικό κατά τα άλλα, χαρακτήρα του μοντέλου, αφού το έκανε δύσκολα προσβάσιμο σε αναβάτες μικρού αναστήματος. Η Kawasaki, στο μοντέλο του 2022, πρόσθεσε το γράμμα «S» και χαμήλωσε τη σέλα κατά 55 χλστ, ενώ ταυτόχρονα το μεταξόνιο του KLX από 1.380 χλστ. είναι 1.360 χλστ.
Ο κινητήρας του είναι ο γνωστός, μονοκύλινδρος, αερόψυκτος με 233 κ.εκ., έναν εκκεντροφόρο και δύο βαλβίδες. Η τροφοδοσία του γίνεται με ψεκασμό. Το πλαίσιο είναι ατσάλινο με τροχούς 21 ίντσες μπροστά και 18 πίσω και αναρτήσεις με μεγάλες διαδρομές. Το ABS, που εξελίχθηκε από κοινού με την Bosch, είναι το «διπλής χρήσης» κάτι που το κάνει να αποδίδει σωστά τόσο στην άσφαλτο όσο και στο χώμα.
Η εκκίνηση επιτυγχάνεται με μίζα, το κιβώτιο ταχυτήτων διαθέτει έξι σχέσεις και το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 7,5 λίτρα. Το πάνελ οργάνων αποτελείται από οθόνη υγρών κρυστάλλων με λειτουργίες ταχύμετρου, ολικού και δύο μερικών χιλιομετρητών, δείκτη στάθμης καυσίμου και ρολόϊ.
Παραμένει άγνωστο αν το KLX 230S θα έρθει και στην Ευρώπη. Πάντως, σύμφωνα με τους συναδέλφους του ιαπωνικού περιοδικού Young Machine, η έκδοση με το ύψος σέλας στα 885 χλστ. δεν εμφανίζεται στην γκάμα της εταιρείας που διατίθεται στην «χώρα του ανατέλλοντος ηλίου»
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.