Νεα Μοντελα

CFMOTO SR-C21: «Πιάστηκε» σε δοκιμές

Ερωτηματικό ο κυβισμός του


10.01.2022

Μια καμουφλαρισμένη μοτοσυκλέτα, αρκετά ίδια στο πρωτότυπο CFMOTO SR-C21 που είδαμε στη φετινή EICMA βρίσκεται στο τελευταίο στάδιο δοκιμών, χωρίς κανείς να γνωρίζει περισσότερες πληροφορίες

Κείμενο: Ηλίας Μπόσμος

Το CFMOTO SR-C21 (;) εθεάθη να πραγματοποιεί δοκιμές εξέλιξης, μετά και την παγκόσμια πρεμιέρα του ως concept στην Έκθεση του Μιλάνου. Τώρα φαίνεται ότι βρίσκει τον δρόμο προς την παραγωγή και δοκιμάζεται σε πίστα της Κίνας, με τις φωτογραφίες να διαρρέει το τοπικό XCar.

Θα θυμίσουμε ότι το κινεζικό εργοστάσιο δεν αποκάλυψε λεπτομέρειες για τη μοτοσυκλέτα του, με βασικότερο ερωτηματικό να αποτελεί ο κυβισμός της. Πολλοί είναι αυτοί οι οποίοι πιθανολογούν ότι ο κυβισμός θα κυμαίνεται μεταξύ 700-800cc, ενώ κάποιοι άλλοι αναφέρουν ότι ο κινητήρας θα είναι δικύλινδρος εν σειρά και 450cc, κοντράροντας μοτοσυκλέτες όπως το Honda CBR500R και το Kawasaki Ninja 400.

CFMOTO SR C21 testing 4

Πάντως αν κρίνει κανείς από το μονό δισκόφρενο μπροστά αλλά και τις διαστάσεις του πίσω ελαστικού, μάλλον οι δεύτεροι είναι πιο κοντά στην πραγματικότητα, οπότε τουλάχιστον για τώρα, μάλλον δεν έχουμε ένα supersport με μοτέρ ΜΤ800 το οποίο θα στόχευε στα Yamaha R7 και Aprilia RS660, εκτός και αν υπάρχει μια τέτοια μοτοσυκλέτα η οποία δοκιμάζεται παράλληλα και δεν την έχουμε δει έως τώρα.

Πίσω στη μοτοσυκλέτα εξέλιξης λοιπόν και βλέποντας τις φωτογραφίες, συνειδητοποιεί κανείς ότι δεν υπάρχουν αρκετά χαρακτηριστικά του concept όπως οι «κακές» εξατμίσεις της SC Project που φέρνουν έντονα σε μοτοσυκλέτα του WSBK, τα φρένα της Brembo, οι αεροτομές αλλά και τα ‘dustbin lid’ καπάκια του μπροστινού τροχού.

Είτε η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα είναι όντως το CFMOTO SR-C21 είτε κάποιο άλλο μοντέλο, μικρότερου κυβισμού, είναι πλέον παραπάνω από ξεκάθαρο ότι η κινεζική μοτοβιομηχανία βλέπει τα πράγματα πολύ σοβαρά και τα θετικά σχόλια που έλαβε στην EICMA για το συγκεκριμένο πρωτότυπο αλλά και τις μοτοσυκλέτες που μας έχει παρουσιάσει γενικότερα, της έχουν ανοίξει την όρεξη.

Ας μην ξεχνάμε ότι ήδη έχει δηλώσει την συμμετοχή της τόσο στην Moto3, όσο και στο Isle of Man TT (τα τελευταία χρόνια έτρεχε στην κατηγορία supertwin με τον δύο φορές νικητή του αγώνα και εργοστασιακό αναβάτη της Triumph, Gary Johnson).

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Το πλαίσιο αλλάζει, η εργονομία είναι διαφορετική, ο μονοκύλινδρος των 450 κ.εκ. βελτιώνεται. Το 450 Rally Replica 2025 είναι μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα ικανή να τα βγάλει πέρα με τα πιο απαιτητικά εδάφη
Ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο θα παρουσιάσει η ινδική εταιρεία σε λίγες ημέρες. Το μεγαλύτερο Pulsar της ιστορίας θα έχει κινητήρα 400 κ.εκ.
Το LTR 125 είναι το τέταρτο μέλος των scooter της QJ
Μετά από σχεδόν τρία χρόνια ήρθε η ώρα για την έκδοση παραγωγής του κινέζικου supersport

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.