Νεα Μοντελα

Yamaha E01: Σε τελικό στάδιο δοκιμών

Η Yamaha φαίνεται ότι είναι έτοιμη να ακολουθήσει την ιδέα της ηλεκτροκίνησης


07.01.2022

Κατασκοπευτικές φωτογραφίες δείχνουν το ηλεκτρικό σκούτερ E01 να δοκιμάζεται στην Ιαπωνία, αποδεικνύοντας ότι δεν πρόκειται μόνο για ένα πρωτότυπο αλλά για ένα μοντέλο το οποίο πιθανόν να αποκτήσει «σάρκα και οστά»

Κείμενο: Ηλίας Μπόσμος

Φήμες θέλουν την εταιρεία των τριών διαπασών να ετοιμάζει ένα test ride για Ιάπωνες δημοσιογράφους.

Παρόλο που οι φωτογραφίες οι οποίες κυκλοφορούν δείχνουν ένα μοντέλο με βαρύ καμουφλάζ, η επιθυμία των Ιαπώνων να τονίσουν ότι πρόκεται για ένα δίκυκλο με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας τους οδήγησε σε ένα «μούτρο» που θυμίζει την ναυαρχίδα τους, δηλαδή το YZF-R1. Πέρα από αυτό, το Ε01 είναι οπτικά ένα τυπικό σκούτερ, φέρνοντας αρκετά στο δημοφιλές σε Ευρώπη και Ασία, NMAX (από τις παντέντες που κατοχύρωσαν πέρσι οι Ιάπωνες, γνωρίζουμε ήδη ότι το πλαίσιο είναι παρόμοιο με αυτό των συμβατικών σκούτερ με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης).

yamaha e01 test 6

Η οθόνη έχει ιδιαίτερα μίνιμαλ και ρετρό αισθητική όμως ας μην ξεχνάμε ότι οι συγκεκριμένες φωτογραφίες αφορούν ένα σκούτερ προπαραγωγής και όλα αυτά είναι πολύ πιθανόν να αλλάξουν μέχρι να βγει σε παραγωγή.

Το E01 κινείται με τροχούς 13 ιντσών και διαθέτει δισκόφρενα μπροστά και πίσω, εκκίνηση χωρίς κλειδί (Keyless) ενώ μάλλον θα διαθέτει δύο riding modes. Λοιπές πληροφορίες δεν έχουν διαρρεύσει ακόμα ενώ η αυτονομία αναμένεται να φτάνει τα 80km με μια φόρτιση.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η ευρωπαϊκή βιομηχανία μοτοσυκλέτας εκφράζει την έντονη ανησυχία της για τις τελευταίες εξελίξεις στον εμπορικό πόλεμο μεταξύ ΗΠΑ και ΕΕ, καθώς οι νέοι δασμοί απειλούν την αμοιβαία επωφελή συνεργασία και τις αγορές και στις δύο πλευρές του Ατλαντικού
H αντιπροσωπεία της CFMOTO διοργανώνει Advneture Ride με καλεσμένους τους Greek Adventure Riders!
Η μάρκα έχει ήδη έτοιμο τον SRK 450RR, που πιθανώς προορίζεται για τις ευρωπαϊκές αγορές
Ήρθε η ώρα να γεφυρωθεί το χάσμα μετάξυ του RS660 των 100 ίππων και του RSV4 των 217, με ένα νέο μοντέλο που θα βάλει την ιταλική μάρκα σε μια κατηγορία που ολοένα μεγαλώνει

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.