05.01.2022
Ξεκίνησε στην Κίνα η διάθεση του νέου μικρού supersport 250RR της Voge το οποίο η εταιρεία παρουσίασε στο Σαλόνι Chongqing.
Κείμενο: Μένιος Κατής
Μπορεί να μην ήταν στα εκθέματα της εταιρείας στην EICMA 2021, ωστόσο αυτό μικρή σημασία έχει.
Το νέο 250RR (σε κάποιες χώρες κυκλοφορεί ως 300RR) είναι ισχυρότερο και ελαφρύτερο από τον προκάτοχό του γεγονός που έχει αντίκτυπο τόσο στις επιδόσεις όσο και στη συμπεριφορά του.
Προς το παρόν δεν υπάρχει ενημέρωση για το αν θα εισαχθεί στην Ευρώπη, ωστόσο η περίπτωσή του παρουσιάζει εξαιρετικό ενδιαφέρον κυρίως λόγω του κινητήρα του.
Πρόκειται για τον νέο τετράχρονο, μονοκύλινδρο, τετραβάλβιδο, υγρόψυκτο κινητήρα KE250 που αποδίδει 28.5 hp @ 9.500 σ.α.λ. και 24 Nm @ 7.500 σ.α.λ. και είναι ελαφρύτερος από τον προκάτοχό του.
Οι τιμές είναι καλύτερες από εκείνες του μονοκύλινδρου υγρόψυκτου κινητήρα 292.4 κ. εκ. που τροφοδοτεί τα γνωστά 300άρια της εταιρείας (300DS, 300R, 300AC, 300ACX), καθώς σε αυτήν την περίπτωση η ισχύς είναι στους 28.2 hp @ 8.500 σ.α.λ. με τη μέγιστη τιμή ροπής στα 25 Nm @ 7.000 σ.α.λ.
Από κει και πέρα, το νέο 250RR είναι πιο ελαφρύ από το προηγούμενο μοντέλο καθώς για την κατασκευή του έχει γίνει εκτεταμένη χρήση κράματος αλουμινίου. Tο βάρος του έτοιμο προς χρήση είναι στα 147 κιλά, τη στιγμή που το CF Moto 250SR για παράδειγμα, ζυγίζει 165 κιλά και το Voge 300RR 157 κιλά.
Στον εξοπλισμό του υπάρχει μεταξύ άλλων το έγχρωμο ψηφιακό πάνελ οργάνων του 500AC και φωτιστικά σώματα LED.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.