Στο «σφυρί» η Honda CBR 1000RR με την οποία αγωνιζόταν ο Alex Barros στο WorldSBK

Δική σας με 130.000 ευρώ...


14.12.2021

Εάν σας αρέσουν τα superbikes, θεωρείτε χρυσή περίοδο τα χρόνια πριν τα ηλεκτρονικά και έχετε να διαθέσετε περίπου 130.000 ευρώ (όχι, δεν μας ξέφυγε ένα μηδενικό) για την απόκτηση μιας τέτοιας μοτοσυκλέτας, τότε η είδηση αυτή σας ενδιαφέρει.

Κείμενο: Ηλίας Μπόσμος

Η μοτοσυκλέτα του Alex Barros «ανέβηκε» στο Race Bike Mart και σύμφωνα με το site πρόκειται για την εργοστασιακή Honda CBR 1000RR που οδηγούσε ο Βραζιλιάνος αναβάτης στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike του 2006 και δεν έχει χρησιμοποιηθεί μετά τον τελευταίο αγώνα της χρονιάς που έγινε στο Magny Cours.

Φυσικά η βαφή είναι στα κίτρινα/πράσινα χρώματα της Βραζιλίας, φοράει αγωνιστική εξάτμιση της Akrapovic, ακριβή σειρά της Brembo, πλαίσιο αλουμινίου ενώ ο τετρακύλινδρος κινητήρας διαθέτει το αγωνιστικό κιτ του HRC. H συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα κέρδισε το Α σκέλος στην πίστα της Monza και βγήκε δεύτερη στο Β σκέλος, ενώ πήρε την έκτη θέση στο πρωτάθλημα.

Να θυμίσουμε ότι το 1990 ο Alex Barros έγινε ο νεότερος αναβάτης στην ιστορία των GP που συμμετείχε στην κατηγορία των 500cc (μόλις 20 ετών) ενώ δύο χρόνια μετά ανέβηκε στο βάθρο, όντας teammate του θρυλικού Kevin Schwantz. Μετά από μια επιτυχημένη πορεία στα 500GP και MotoGP μεταπήδησε στα SBK-για να επιστρέψει και πάλι το 2007 στην Ducati.

Μια ενδιαφέρουσα ιστορία είναι ότι το 2006 (χρονιά δηλαδή στην οποία έτρεχε με τη συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα) πήγε στην Klaffi Honda στην οποία επένδυσε 150.000 ευρώ από τα δικά του χρήματα για να χρηματοδοτήσει την ομάδα, λόγω αδυναμίας εύρεσης χορηγών. Μετά από μερικούς επιτυχημένους αγώνες σε Phillip Island και Monza ο Βραζιλιάνος δεν είχε την ανάλογη πορεία όμως κατάφερε να τερματίσει 6ος στο πρωτάθλημα, όντας το δεύτερο γρηγορότερο Honda μετά από αυτό του πρώην πρωταθλητή, James Toseland.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Ένα όνομα που γεννά συγκινήσεις στους παλαιούς φίλους των δύο τροχών. Αυτό το κομμάτι της ιστορίας δεν έχει πάρει ποτέ μπροστά. Παραμένει από το 1990 σφραγισμένο στην αρχική του συσκευασία
Η ιταλική εταιρεία παρουσιάζει το TANAMI, ένα full face πολλαπλών χρήσεων σχεδιασμένο για αναβάτες που αναζητούν την απόλυτη ισορροπία ανάμεσα στην ασφάλεια, την άνεση και την προσαρμοστικότητα, είτε ταξιδεύουν στην άσφαλτο είτε περιπλανώνται σε χωμάτινες διαδρομές
Το Hornet 750, που «φρεσκαρίστηκε» το 2025 έφτασε στη χώρα μας σε τέσσερα χρώματα και τιμή κατά 1.000€ υψηλότερη από την έκδοση 2024
Το ανανεωμένο Transalp έφτασε στη χώρα μας και είναι διαθέσιμο σε τρεις χρωματικούς συνδυασμούς

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.