10.12.2021
To KTM 390 Adventure εξέπληξε ευχάριστα όλους όσους πέρασαν από τη σέλα του για μικρό ή μεγάλο χρονικό διάστημα
Κείμενο: Ηλίας Μπόσμος
Όπως και εμάς εδώ και εδώ καθώς συνδυάζει την οδηγική απόλαυση μια μεγάλης ΚΤΜ, με τα πλεονεκτήματα των μικρο-μεσαίων κυβικών.
Παρά την επιτυχία των δύο τελευταίων ετών, φαίνεται ότι οι Αυστριακοί ετοιμάζουν κάτι, αφού δύο μοτοσυκλέτες «μουλάρια» έγιναν αντιληπτά από ινδικά μοτοσυκλετιστικά site. Μέχρι τώρα κανείς δεν μπορεί να πει με βεβαιότητα αν πρόκειται για μια πιο χωμάτινη έκδοση R που θα συμπληρώσει την γκάμα των 390 και πότε αυτή θα παρουσιαστεί. Οπτικά, θετική εντύπωση προκαλεί η κάθετη, διάφανη ζελατίνα που φιλοξενεί τα όργανα σε έναν «πύργο» και φέρνει αρκετά στα αγωνιστικά 450 Rally που κυριαρχούν στους αγώνες Rally.
Παρόλα αυτά, λίγα πράγματα φαίνονται διαφορετικά, πέραν της εξάτμισης (ίσως και των αναρτήσεων με τη λίγο μεγαλύτερη διαδρομή), οπότε μάλλον παραμένει ο μονοκύλινδρος των 373cc με τους 43hp, όπως επίσης και οι χυτές ζάντες (19in μπροστά και 17 πίσω), το πλαίσιο χωροδικτύωμα, το ανεστραμμένο WP APEX των 43mm μπροστά με τον 320mm δίσκο της ByBre και το αμορτισέρ WP APEX πίσω με τον 230mm δίσκο.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.