09.12.2021
Υπάρχουν και αυτοί που δεν χρειάζονται 200 άλογα και πληθώρα ηλεκτρονικών για να μπουν στην πίστα και να περάσουν καλά και η Moto Guzzi ετοιμάζει και φέτος ένα «έτοιμο» V7 για το Fast Endurance Trophy
Κείμενο: Ηλίας Μπόσμος
Πίσω από οποιοδήποτε «ανήσυχο» Guzzi κρύβεται για ακόμα μια φορά η οικογένεια Guareschi Moto, που έχουν αντιπροσωπεία της εταιρείας από το Mandello στην όμορφη πόλη της Πάρμα εδώ και πέντε δεκαετίες. Τα ηνία εδώ και χρόνια έχουν αναλάβει τα αδέλφια Vittoriano και Gianfranco Guareschi, με τον πρώτο να αποτελεί μια γνωστή φιγούρα στις πίστες αφού έχει υπάρξει επιτυχημένος αγωνιζόμενος και team mate των Valentino Rossi και Nori Haga, αναβάτης εξέλιξης της Ducati Desmosedici αλλά και team manager στο Borgo Panigale για την αγωνιστική ομάδα στα ΜotoGP.
Περνώντας λοιπόν από τα αναβατόρια των Guareschi, το V7 απέκτησε μίνι φέρινγκ, άλλη εξάτμιση, αναρτήσεις της Ohlins, number plates και αγωνιστικό κιτ της GCourse που ανεβάζει την ιπποδύναμη στους 65 ίππους ενώ πλέον φορά Pirelli Phantom Sportscomp RS, ελαστικά τα οποία σχεδιάστηκαν αποκλειστικά για το V7.
Το αγωνιστικό καλεντάρι φιλοξενεί δύο 60λεπτους αγώνες στην πίστα της Vallelunga, έναν 90λεπτο στην Cremona, δύο 90λεπτους στο Mugello, ενώ ο τελευταίος είναι ένας 60λεπτος νυχτερινός αγώνας στην πίστα του Misano.
Παρόλο που οι συμμετοχές κάθε χρόνο ξεπερνούν τις 30, μόλις 15 θα παίρνουν χρόνο πρόκρισης, εξασφαλίζοντας τον έντονο συναγωνισμό σε ένα πολύ ενδιαφέρον ενιαίο πρωτάθλημα.
Έτρεξε σαλάκι!
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.