06.12.2021
Παράλληλα με τις αλλαγές που είδαμε φέτος στα CBR500R και CB500X, οι εκδόσεις των 400cc, που προορίζονται για την Ιαπωνία, κινούνται στην ίδια κατεύθυνση
Κείμενο: Ηλίας Μπόσμος
Ως γνωστόν, σύμφωνα με την ιαπωνική νομοθεσία υπάρχουν δύο σκαλοπάτια προς την απόκτηση διπλώματος ανεξαρτήτων κυβικών και αυτές είναι στα 250 και 400 κυβικά και αυτός είναι ο λόγος που αρκετές ιαπωνικές βιομηχανίες παρουσιάζουν υποκυβισμένα ή εντελώς καινούργια μοντέλα, ούτως ώστε να καλύψουν τις ανάγκες τις εγχώριας αγοράς.
Εκτός λοιπόν των αισθητικών πινελιών, το νέο 400 φέρει ανεστραμμένο πιρούνι Showa SFF-BP 41 mm, ελαφρύτερους τροχούς 17 ιντσών με split ακτίνες αλλά και δύο δισκόφρενα μπροστά ενώ πίσω έχουμε ένα νέο ψαλίδι, ελαφρύτερο και πιο άκαμπτο.
Ο δικύλινδρος κινητήρας είναι ίδιος με τον «ευρωπαϊκό», με μοναδική διαφορά την κοντύτερη διαδρομή, αλλάζοντας τον κυβισμό από τα 471 σε 399 κ.εκ. (με μείωση μόλις δύο ίππους αφού έχουμε 46hp στις 9.000 σ.α.λ. έναντι 48 έως 8.600).
Λοιπές αλλαγές πέραν του κυβισμού και της ιπποδύναμης δεν έχουμε αφού και το βάρος παρέμεινε το ίδιο, με τα 400άρια να ζυγίζουν όσο και τα 500, δηλαδή 192 kg για το CBR και 199 για το X.
Τα χρώματα που είναι διαθέσιμα στην Ιαπωνία για το CBR400R είναι: κόκκινο (Grand Prix Red), μαύρο (Matte Ballistic Black Metallic) και μπλε (Matte Jeans Blue Metallic) ενώ το CB400X κυκλοφορεί σε μαύρο (Matte Ballistic Black Metallic), λευκό (Pearl Glare White) και κόκκινο.
Σύμφωνα με τις προγνώσεις της Honda, για το 2022 υπολογίζει ότι θα πουλήσει 1.300 CBR400R και 1.200 ΨΒ400X.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.