Daytona Explorer 125 2022: Το μικρό adventure που θα σου μείνει αξέχαστο
«Ποτέ δεν ξεχνάς την πρώτη σου μοτοσυκλέτα»
03.12.2021
Αλήθεια, μπορείς να ξεχάσεις ποτέ την πρώτη φορά που κάθισες πάνω σε μηχανάκι; Τότε που «έγραφες» τα πρώτα μοτοσυκλετιστικά σου χιλιόμετρα και ονειρευόσουν τη στιγμή που θα αποκτήσεις το δικό σου, αφού πρώτα βέβαια πάρεις το δίπλωμά σου
Κείμενο: Μένιος Κατής
Τις δυσκολίες μέχρι να μάθεις να χειρίζεσαι τον συμπλέκτη και να ξεκινάς χωρίς να σου σβήνει (σ.σ. δεν μάθαμε όλοι να οδηγούμε σε παπί, υπήρχαν και οι Florett-ες).
Και μετά, οι ατελείωτες ώρες που περνούσες έξω από μια βιτρίνα «ζαχαρώνοντας» εκείνη (τη μοτοσυκλέτα ντε) που σου έκλεψε την καρδιά. Τις αμέτρητες προσπάθειες που έκανες προσπαθώντας να εξηγήσεις και να πείσεις τους γονείς σου γιατί πρέπει να αποκτήσεις κι εσύ μια.
Τον κόπο και τον ιδρώτα που έριξες για να μαζέψεις χρήματα κάνοντας αγγαροδουλειές τα καλοκαίρια. Μέτραγες και ξαναμέτραγες τις δραχμές (σ.σ. χωρίς παρεξήγηση, αρκετοί από εμάς ανήκουμε στην Generation X) μέχρι να μπορέσεις να συγκεντρώσεις το ποσό που θα έκανε το όνειρο πραγματικότητα.
Και όταν έφτανε εκείνη η μαγική στιγμή στο κατάστημα να παραλάβεις το δικό σου μηχανάκι, ο τρόπος που το κοιτούσες και το άγγιζες, λες και ήταν το ομορφότερο πλάσμα του κόσμου.
Η πρώτη σου μοτοσυκλέτα είναι σαν την πρώτη σου αγάπη. Πάντα τη θυμάσαι με νοσταλγία και τρυφερότητα.
Αυτά τα συναισθήματα φιλοδοξεί να «ξυπνήσει» και το Daytona Explorer 125. Το νέο μικρό off-road που σε προκαλεί να «ανακαλύψεις» μαζί του τις δυνατότητές σου.
Με δυναμική εμφάνιση και εξοπλισμό που θυμίζει μοντέλα μεγαλύτερου κυβισμού, το νέο Daytona Explorer 125 δεν πρόκειται να περάσει απαρατήρητο.
Τροφοδοτείται από τετράχρονο μονοκύλινδρο αερόψυκτο τετραβάλβιδο κινητήρα 125 κ. εκ. που αποδίδει 12.2 Ps @ 9.500 σ.α.λ. και 9.5 Nm ροπής @ 8.000 σ.α.λ. Συνδυάζεται με κιβώτιο ταχυτήτων πέντε σχέσεων, ενώ σημαντικό γεγονός είναι ότι η εκκίνηση του κινητήρα γίνεται είτε με μίζα είτε με μανιβέλα.
Η κατανάλωση, σύμφωνα με την Ελληνική εταιρεία (σ.σ. αν δεν το γνωρίζεις η Daytona είναι ελληνική μάρκα με σημαντικό μερίδιο αγοράς και έντονη εξαγωγική δραστηριότητα), κυμαίνεται στα 2 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Αυτό σημαίνει ότι με γεμάτο το ρεζερβουάρ των 12.5 λίτρων, το Explorer 125 μπορεί να καλύψει πάνω από 600 χιλιόμετρα!
Οι αναρτήσεις του -αντεστραμμένο πιρούνι μπροστά και αμορτισέρ τοποθετημένο στο κέντρο χωρίς σύστημα μοχλισμού- διαθέτουν μεγάλες διαδρομές ώστε να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στις off-road ανησυχίες σου. Οι τροχοί είναι ακτινωτοί 19 ιντσών μπροστά (ελαστικό 90/90) και 17 πίσω (ελαστικό 110/90), ενώ την επιβράδυνση αναλαμβάνουν δύο δισκόφρενα διαμέτρου 267 mm μπροστά και 220 mm πίσω με CBS.
Στον εξοπλισμό του θα βρεις επίσης ψηλή ζελατίνα, χούφτες με ενσωματωμένα φλας LED, σχάρα με χειρολαβές που θα εκτιμήσει ο συνεπιβάτης.
Το ύψος της σέλας είναι στα 850 mm από το έδαφος, ενώ το βάρος της μοτοσυκλέτας με τα υγρά της έτοιμη για εξορμήσεις είναι 149 κιλά.
Το Daytona Explorer 125 διαθέτει εμφάνιση και χαρακτήρα, στοιχεία δηλαδή που το καθιστούν ιδιαίτερα ερωτεύσιμο. Σε αυτά συνυπολόγισε την προσιτή τιμή του η οποία διαμορφώνεται στα 2.595 ευρώ (σ.σ. χωρίς μεταφορικά και έξοδα πινακίδας) και έχεις μπροστά σου μια μοτοσυκλέτα ικανή να σου κλέψει την καρδιά. Αναμένεται στην χώρα μας το πρώτο τρίμηνο του 2022.
Περισσότερα μπορείτε να δείτε εδώ
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | Τετράχρονος |
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ/ΒΑΛΒΙΔΕΣ | Μονοκύλινδρος, τετραβάλβιδος |
ΨΥΞΗ | Αερόψυκτο |
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ | EFI |
ΚΙΒΩΤΙΟ | 5 Ταχύτητες |
ΕΚΚΙΝΗΣΗ | Μίζα – Μανιβέλα |
ΙΣΧΥΣ | 12.2ps /9.500rpm |
ΡΟΠΗ | 9.5Nm /8.000rpm |
ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ | 12.5:1 |
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ | 2 l/100km (Euro5) |
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ | 12,5 L |
ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ | Δίσκος 267mm |
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ | Δίσκος 220mm + CBS |
ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. | 90/90-19 |
ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. | 110/90-17 |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΜxΠxΥ) | 2100 x 930 x 1310 |
ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΡΟΧΩΝ | 1380mm |
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ | 850mm |
ΒΑΡΟΣ (ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ) | 149kg |
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.