25.11.2021
«Φορτωμένες» εκδόσεις με το όνομα Factory συντροφεύουν εδώ και πάρα πολλά χρόνια κάποια στριφτερά Aprilia οπότε ήταν θέμα χρόνου να παρουσιαστεί και ένα Tuono 66 Factory, πράγμα που συνέβη στη φετινή EICMA
Κείμενο: Ηλίας Μπόσμος
Αλλαγές στο κινητήρα δεν υπάρχουν σε αυτό το μοντέλο, παρόλα αυτά η ιπποδύναμη ανέβηκε λίγο και σκαρφάλωσε στους 100hp. Το μεγάλο upgrade συνέβη στον τομέα των αναρτήσεων, όπου συναντάμε ένα πιρούνι 41mm της Kayaba, πλήρως ρυθμιζόμενο, ενώ πίσω το αμορτισέρ είναι της Sachs, επίσης πλήρως ρυμθιζόμενο.
Νέα και η μπαταρία, λιθίου, η οποία μειώνει το συνολικό βάρος κατά 2 κιλά (η ζυγαριά σταματάει πλέον στην ένδειξη 181) ενώ το μπροστινό γρανάζι έχει ένα δόντι λιγότερο από τη standard έκδοση (στα 16 πλέον) για καλύτερες εξόδους στο πεδίο χρήσης του Factory, δηλαδή τα ορεινά επαρχιακά στροφιλίκια.
Τέλος, στην premium έκδοση υπάρχει όλο το ηλεκτρονικό πακέτο APRC το οποίο για τη standard έκδοση διατίθεται ως έξτρα, δηλαδή Traction Control με ρυθμίσεις, Wheelie Control με ρυθμίσεις, Cruise Control, quickshifter, φρένο κινητήρα με ρυθμίσεις, χαρτογραφήσεις κινητήρα, Cornering ABS κ.α.
Τιμή αλλά και ημερομηνία άφιξης στη χώρα μας, αναμένεται να ανακοινωθούν σύντομα.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.