24.11.2021
Μετά από σχεδόν δύο χρόνια σχεδίων και κατασκοπικών φωτογραφιών, η Bimota αποκάλυψε επιτέλους στην EICMA την KB4, εμπνευσμένη από τη δεκαετία του '70
Το δεύτερο μοντέλο από τότε που η Kawasaki απέκτησε το 49,9% της ιταλικής εταιρείας, το ΚΒ4, χρησιμοποιεί τετρακύλινδρο κινητήρα 140 ίππων που προέρχεται από το Kawasaki Ninja 1000SX. Να θυμίσουμε πως το Tesi H2 χρησιμοποιεί τον υπερτροφοδοτούμενο του Ninja H2, που αποκαλύφθηκε το 2019.
Μπορεί η Kawasaki να κατέχει μερίδιο το 49,9% της Bimota, γι' αυτό και τα δύο μοντέλα να διαθέτουν τους ιαπωνικούς κινητήρες, η συνεργασία όμως των δύο εταιρειών έχει επεκταθεί σε πολλούς τομείς.
Πίσω από το ανθρακονημάτινο φέρινγκ κρύβεται η σουίτα ηλεκτρονικών συστημάτων της Kawasaki, που περιλαμβάνει cornering ABS και traction control, προγράμματα οδήγησης, cruise control και quick shifter. Η ΚΒ4 είναι επίσης εξοπλισμένη με έγχρωμη οθόνη TFT προερχόμενη από την Kawasaki με δυνατότητα συνδεσιμότητας με smartphone,.
Η Bimota ισχυρίζεται ότι η σχεδίαση παραπέμπει στις πρώτες της μοτοσυκλέτες με κινητήρες Kawasaki στα τέλη της δεκαετίας του 1970 και της δεκαετίας του 1980.
Οι μεγάλες εισαγωγές αέρα που ξεκινούν κάτω από τον στρογγυλό προβολέα και «τρέχουν» στα πλαϊνά της μοτοσυκλέτας, κάτω από τη σέλα αναβάτη, οδηγούν τον αέρα στο ψυγείο, που βρίσκεται στη βάση του υποπλαισίου.
Το ατσάλινο πλαίσιο τύπου χωροδικτύωμα χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως ενεργό μέρος του και συνδυάζεται με ένα ψαλίδι από μασίφ αλουμίνιο.
Οι αναρτήσεις είναι της Ohlins. Το ανεστραμένο, πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι είναι το FGRT 43mm NIX30 με διαδρομή 130 χλστ. Το αμορτισέρ TTX 36 είναι και αυτό ρυθμιζόμενο.
Στις κορυφαίες σουηδικές αναρτήσεις προστίθενται τα φρένα της Brembo, με τις μπροστινές ακτινικές δαγκάνες να δαγκώνουν δύο δίσκους 320 mm και την πίσω μονάδα δύο εμβόλων κάτω να δαγκώνει δίσκο 220 mm. Η τεράστια εξάτμιση βοηθάει στο να περνάει η μοτοσυκλέτα τις προδιαγραφές Euro5.
Όσοι θέλουν λίγο περισσότερο θόρυβο θα χαρούν να μάθουν ότι είναι επίσης διαθέσιμη μια μικρότερη εναλλακτική λύση από την Arrow.
Το βάρος της ΚΒ4 είναι 189 κιλά (χωρίς υγρά) και οι βαθυκόκκινες ζάντες πέντε ακτινών από σφυρήλατο αλουμίνιο, είναι επενδυμένες με ελαστικά Pirelli Supercorsa.
Εκτός από την αποκάλυψη του KB4, η Bimota παρουσίασε και την naked έκδοση RC. Τα δύο μοντέλα μοιράζονται πολλά εξαρτήματα, εκτός του φέρινγκ.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.