Νεα Μοντελα

ΚΤΜ RC8: Supersport για κάθε ημέρα

Βασισμένο στο 890 Duke


23.11.2021

Οι κατασκοπευτικές φωτογραφίες που δημοσίευσε το γερμανικό Motorrad δεν αφήνουν περιθώρια αμφιβολίας:η ΚΤΜ ετοιμάζει μια supersport μοτοσυκλέτα 890 κυβικών

Κείμενο: Ηλίας Μπόσμος

Ναι, αυτό συνέβη ξανά στο πρόσφατο παρελθόν, αλλά επρόκειτο για το εξωτικό RC8 C, το οποίο παρήχθη σε μόλις 100 κομμάτια και παρά το γεγονός ότι κόστιζε πάνω από 30.000ευρώ και δεν έβγαζε άδεια κυκλοφορίας, εξαντλήθηκε μέσα σε ελάχιστη ώρα.

Όλα αυτά ίσως να σημαίνουν ότι υπάρχει ένα σημαντικό κενό στην αγορά, το οποίο οι Αυστριακοί θέλουν να καλύψουν, αφού η βάση είναι έτοιμη εδώ και καιρό.

Η μοτοσυκλέτα λοιπόν δοκιμάζεται και εξελίσσεται από τον Jeremy McWilliams (τον συμπαθή πρώην αναβάτη ΜotoGP από το Belfast, ο οποίος εδώ και αρκετά χρόνια συνεργάζεται με τους Αυστριακούς) και όλα δείχνουν ότι θα πρόκειται για κάτι λιγότερο ριζοσπαστικό και σαφώς πιο οικονομικό από το limited edition track bike των 30.000ευρώ. To πλαίσιο φαίνεται να είναι ίδιο με αυτό του Duke, όπως επίσης οι τροχοί, τα φρένα και οι αναρτήσεις. Εμφανισιακά, ο μικρός διπλός προβολέας προέρχεται από το RC390 και πρόκειται κάτι το οποίο είναι προσωρινό και το μοντέλο παραγωγής θα έχει σίγουρα κάτι άλλο.

Ο κινητήρας δείχνει να είναι και αυτός από το 890 Duke R, ίσως με διαφορετική κεφαλή και η λογική λέει ότι θα αποδίδει τουλάχιστον 121 ίππους και 99 Nm ροπής, ενώ το βάρος αναμένεται να βρίσκεται κάτω απο τα 189 κιλά του γυμνού αδελφού.

Το μοντέλο αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2023

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Σε μια εποχή που τα σύνορα της αυτοκινητοβιομηχανίας γίνονται ολοένα και πιο ρευστά, τίποτα δεν προκαλεί πια έκπληξη όταν βλέπουμε νέες ασιατικές εταιρείες να αντλούν έμπνευση —και όχι μόνο— από ιστορικά ευρωπαϊκά ή ιαπωνικά πρότυπα
Στο Athens Moto Hall, είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε από κοντά ένα εντυπωσιακό δημιούργημα που σηματοδοτεί την είσοδο της QJMOTOR στο υψηλότερο τεχνολογικά επίπεδο της μοτοσυκλετιστικής σκηνής
Υπάρχουν κάποιες μοτοσυκλέτες που δεν ξεχνάς ποτέ. Όχι γιατί ήταν οι ταχύτερες, ούτε επειδή κέρδισαν τα πιο πολλά πρωταθλήματα. Αλλά γιατί κουβαλούν μέσα τους μια εποχή
Η Honda Motorcycle & Scooter India (HMSI) προσφέρει το ρετρό μοντέλο σε νέα χρώματα, αισθητικές αλλαγές και συμβατότητα με τα νέα πρότυπα εκπομπών της Ινδίας (OBD-2B)

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.