22.11.2021
Ένα Ducati Panigale R μεταμορφώθηκε σε κάτι ακόμα πιο εξωτικό, όταν έπεσε στα χέρια του Dario Dauru
Κείμενο: Ηλίας Μπόσμος
Του Ελβετού ιδιοκτήτη της 422 Corse, μιας εταιρείας που εμπορεύεται (καλά μαντέψατε) carbon καλούδια από την CeraCarbon, την Thyssenkrupp Carbon Components, την BST και άλλες.
Kάρμπον, κάρμπον και ξανά ... κάρμπον.
Η μοτοσυκλέτα στην οποία βασίστηκε ο Dauru είναι μια Panigale R του 2015 και η μέθοδος που ακολούθησε ήταν λοιπόν κάτι πάρα πολύ απλό. Αν κάτι μπορούσε να είναι από ανθρακόνημα, τότε έβαζε βαθιά το χέρι στη τσέπη και το αντικαθιστούσε. Ακόμα και το πλαίσιο είναι carbon (κατασκευάστηκε από την 3C, εταιρεία η οποία προμηθεύει τη Ducati με carbon πλαίσια και για τη Superleggera) αλλά και το ψαλίδι είναι carbon. To πιρούνι είναι από την CeraCarbon Racing (1,5κιλό μη αναρτώμενο βάρος λιγότερο), τα φρένα (800gr η μια δισκόπλακα, δηλαδή το μισό από το κανονικό) , τα γρανάζια, συστήματα ψεκασμού και πολλά πολλά ακόμη και το αποτέλεσμα είναι κάτι τρομερά εντυπωσιακό, αφού το σύνολο είναι πιο ελαφρύ και από την εργοστασιακή “Yπερ-ελαφριά” (Superleggera) του 2017 η οποία ζυγίζει 157kg.
Ο κινητήρας είναι στοκ, αποδίδοντας 196 HP και έχει νέο σύστημα ψεκασμού, χαρτογράφηση και εισαγωγές, ενώ η εξάτμιση είναι μια ολόσωμη της Akrapovič.
Τιμή δεν γνωρίζουμε, αν και οι φήμες λένε ότι ξεπερνά τα 75.000€ της εργοστασιακής Superleggera.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.