Νεα Μοντελα

EICMA 2017 Benelli TRK 251: Συμπυκνωμένη περιπέτεια

Adventure πόλης


Γράφει ο Γιάννης Γεωργιδάκης  //  13.11.2017

Από ότι φαίνεται η Benelli δε θα μας αφήσει να σταματήσουμε να μιλάμε για τα φετινά της κατορθώματα : Πρώτα το 752s naked, μετά το Ιmperiale, το Leoncino, το TRK 502Χ και τώρα το μικρό του αδερφάκι, TRK 251

Η Benelli το αποκαλεί Adventure Cruiser , ίσως σε μία προσπάθεια να επισημάνει τον ασφάλτινο χαρακτήρα του μικρού TRK.

Benelli TRK251 3

Όπως και να το αποκαλέσεις, το TRK 251 είναι εμφανισιακά ολόιδιο με το μεγάλο του αδερφάκι χρησιμοποιώντας και το ίδιο χαλύβδινο σωληνωτό πλαίσιο. Διαθέτει ρεζερβουάρ 17 λίτρων,το οποίο θα λέγαμε πως είναι αρκετά γενναιόδωρο για τα κυβικά του οπότε ίσως και να τοποθετήθηκε για να “μεγαλώσει” την μοτοσυκλέτα.Benelli TRK251 5

 

Η μπροστινή ανάρτηση αποτελείται από ανεστραμμένο πιρούνι 41mm ενώ η πίσω από ένα αμορτισέρ ρυθμιζόμενος ως προς την προφόρτιση.
Στα φρένα έχουμε μπροστά ένα μονό δίσκο 280mm με τετραπίστονη δαγκάνα εμπρός και έναν δίσκο 240mm με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω. Οι ζάντες είναι 17 ιντσών αλουμινίου με διαστάσεις ελαστικών 110/70 εμπρός και 150/60 πίσω. Το στήσιμο φαίνεται επαρκές για αρκετά άνετα ταξίδια.
Στη καρδιά του TRK 251 βρίσκεται ένας υδρόψυκτος μονοκύλινδρος 250cc με ανακοινωθείσα ισχύ 26 ίππων στις 9.250 στροφές, ροπή 21Nm στις 8000 στροφές και κιβώτιο 6 σχέσεων.

Benelli TRK251 6

Ημερομηνία και χώρες στις οποίες θα κυκλοφορήσει το mini Adventure δεν έχουμε ακόμα. Ελπίζουμε η Benelli να συνεχίσει να μας εκπλήσσει ευχάριστα με μοντέλα σαν τα φετινά της για πολλά χρόνια ακόμα

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic
Το πλαίσιο αλλάζει, η εργονομία είναι διαφορετική, ο μονοκύλινδρος των 450 κ.εκ. βελτιώνεται. Το 450 Rally Replica 2025 είναι μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα ικανή να τα βγάλει πέρα με τα πιο απαιτητικά εδάφη
Ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο θα παρουσιάσει η ινδική εταιρεία σε λίγες ημέρες. Το μεγαλύτερο Pulsar της ιστορίας θα έχει κινητήρα 400 κ.εκ.

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.