19.11.2021
Το επόμενο μοντέλο της Brixton θα είναι ένα scrambler, με ψηλό φτερό, τρακτερωτά ελαστικά, ίσιο τιμόνι και numbler plate
Το KSR group συνεχίζει την ανάπτυξη της γκάμας της Brixton, της εταιρείας που «ειδικεύεται» στην κατασκευή ρετό μοτοσυκλετών. Στην γκάμα της ήδη υπάρχουν μοντέλα 125, 250 και 500 κ.εκ., ενώ σύντομα θα προστεθεί και η πρώτη μοτοσυκλέτα με το νέο δικύλινδρο κινητήρα των 1200 κ.εκ.
Μαζί με το Cromwell 1200 και το Crossfire 125, στην εκδήλωση «Moto Republic 2021», παρουσιάστηκε σε σκίτσο ένα ακόμη μοντέλο. Το Crossfire 500 XC, ένα πανέμορφο scrambler με μπροστινό τροχό 19 ιντσών και πάρα πολλά χαρακτηριστικά που το κάνουν γνήσιο απόγονο των μοτοσυκλετών του είδους που εμφανίστηκαν τη δεκαετία του 60 και του 70.
Βασίζεται στον δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα που ήδη χρησιμοποιείται στα δύο Crossfire που ήδη είναι διαθέσιμα στην αγορά. Αυτομάτως λοιπόν, όλα τα μοντέλα με τον συγκεκριμένο κινητήρα, μπορούν να οδηγηθούν με δίπλωμα Α2. Η ισχύς του είναι 47 ίπποι στις 8.500 σ.α.λ. και η ροπή του 4,3 στις 7.750 σ.α.λ. Το πλαίσιο είναι ατσάλινο σωληνωτό το βάρος της μοτοσυκλέτας θα είναι 195 κιλά και το ύψος σέλας 839 χλστ. Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ θα είναι 13,5 λίτρα.
Το σύστημα πέδησης αποτελείται από ένα δισκόφρενό σε κάθε τροχό, 320 χλστ μπροστά και 240 χλστ. πίσω. Οι αναρτήσεις αποτελούνται από ανεστραμμένο πιρούνι με ρυθμιζόμενη προφόρτιση και απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς και μονό αμορτισέρ πίσω με ρυθμιζόμενη προφόρτιση και απόσβεση επαναφοράς.
Η έκδοση XC, σε σχέση με τα street «ξαδέρφια» του, θα διαφέρει. Ο μπροστινός τροχός θα έχει διοάσταση 19 ίντσες και τα ελαστικά θα είναι διττού χαρακτήρα. Μπροστά θα υπάρχει ψηλό φτερό, προστατευτική σήτα στον προβολέα και μασκάκι πάνω από αυτόν. Το τιμόνο αναμένεται να είναι διαφορετικό. Στο πίσω μέρος βλέπουμε πως έχουν προσαρμοστεί numbler plate.
Το Crossfire 500 XC αναμένεται μέσα στο 2022.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.