03.11.2021
Η Βρετανική εταιρεία έριξε ακόμη λίγο φως στο επερχόμενο Tiger 1200 πριν από την επίσημη παρουσίασή του
Η ναυαρχίδα της σειράς Tiger έρχεται να προστεθεί στο Tiger Sport 660 που παρουσιάστηκε πρόσφατα και στο Tiger 900 που κυκλοφορεί από το 2020.
Το Tiger 1200 είναι αναμφισβήτητα μια ολοκαίνουργια μοτοσυκλέτα. Η σχέση με τον προκάτοχό της θα είναι μόνο εμφανισιακή, αφού οι σχεδιαστές του εργοστασίου του Hinckley, κράτησαν στοιχεία της ταυτότητας τόσο του απερχόμενου 1200 όσο και του νεότερου 900.
Το νέο Tiger θα είναι μικρότερο, πιο σπορ από τον προκάτοχό του. Αυτό το έχουμε καταλάβει από τα πρώτα teaser που είδαν το φως της δημοσιότητα.
Παρά το γεγονός ότι δεν αποκαλύφθηκαν περαιτέρω λεπτομέρειες, η Triumph έχει ήδη επιβεβαιώσει ότι η μοτοσυκλέτα θα βασιστεί σε τρικύλινδρο κινητήρα, ο οποίος δεν έχει καμία σχέση με ότι ξέραμε. Προέρχεται από το Speed Triple 1200 (1.160 κ.εκ.) του 2021, αλλά έχει τροποποιηθεί για να ταιριάζει στην χαρακτήρα μιας μεγάλης adventure.
Ο στρόφαλος θα είναι Τ-Plane, όπως και στα Tiger 900 Euro5. Αυτό σημαίνει πως η σειρά ανάφλεξης από 1-2-3 σε ίσα διαστήματα έγινε 1-3-2, με την ανάφλεξη του κυλίνδρου 2 να γίνεται με καθυστέρηση στο χρόνο. Όπως είχαμε γράψει και στη δοκιμή του Tiger 900 Rally Pro η μοτοσυκλέτα βρίσκει καλύτερα πρόσφυση σε άσφαλτο και χώμα, διαθέτει πιο «γεμάτη» απόδοση στις χαμηλές στροφές, ενώ και ο ήχος που εκπέμπεται είναι πιο ωραίος. Η ισχύς του παραμένει άγνωστη, αλλά θα πρέπει να περιμένουμε πως η δύναμη που θα φτάνει στον πίσω τροχό, μέσω της τελικής μετάδοσης με άξονα, θα είναι κοντά στους 150 ίππους.
Ο άξονας μετάδοσης, όπως και το πλάισιο, είναι επανασχεδιασμένος, με το ψαλίδι να έχει δύο μπράτσα. Όλα αυτά θα οδηγήσουν σε μεγάλη μείωση βάρους και δεν αποκλείεται το Tiger 1200 MY2022 να είναι το ελαφρύτερο μεγάλο adventure.
Θεωρείται επίσης δεδομένο πως θα υπάρχουν διαφορετικές εκδόσεις. Οι πιο «ικανές» για off road περιηγήσεις θα διαθέτουν μπροστινό τροχό 21 ιντσών, ενώ οι προσανατολισμένες στα ταξίδι από άσφαλτο θα είναι εξοπλισμένες με 19άρι.
Οι ρυθμίσεις του πλαισίου, οι διαδρομές των αναρτήσεων και τα ελαστικά θα είναι διαφορετικές. Κοινό τους στοιχείο θα είναι η ημιενεργητική ανάρτηση και τα πολλά ηλεκτρονικά βοηθήματα (cornering ABS, cornering Traction Control, cruise control, δυνατότητες συνδεσιμότητας κ.α.).
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.