CFMOTO 800MT: Εκδόσεις, τιμή και άφιξη στην Ελλάδα
Διαθέσιμη ήδη για παραγγελία με τις πρώτες παραδόσεις να γίνονται τον Ιανουάριο
02.11.2021
Ανακοινώθηκαν όλα όσα θέλετε να μάθετε για το πολυαναμενόμενο adventure της CFMOTO
Πολυχρηστική (Multi-Function) και τουριστική (Touring). Αυτή είναι η 800MT που θα έρθει στην χώρα μας αρχικά σε δύο εκδόσεις, την Sport και την Touring, ενώ αναμένεται το 2023 και η κορωνίδας της γκάμας που δεν θα είναι άλλη από την έκδοση Enduro. Σύμφωνα με την ελληνική αντιπροσωπεία η 800MT Sport θα κοστίζει 8.490 € και η 800ΜΤ Touring 9.390 €. Και οι δύο είναι ήδη διαθέσιμες για παραγγελία, ενώ οι πρώτες παραδόσεις θα γίνουν τον Ιανουάριο του 2022. Να επισημάνουμε πως πρόκειται για ειδικές τιμές λανσαρίσματος που θα ισχύουν έως τον Μάρτιο του 2022.
Η μεσαίου κυβισμού adventure touring της CFMOTO διαθέτει δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα 799 κ.εκ. με χρονισμό 435ο και 75ο offset στροφάλου.
Σύμφωνα με την επίσημη παρουσίαση τα συστήματα εισαγωγής και εξαγωγής είναι ρυθμισμένα για υψηλή αποδοτικότητα. Τα πιστόνια και τα έμβολα του κινητήρα είναι σφυρήλατα. Επιπλέον έχει εφαρμοστεί τεχνολογία που επιφέρει μείωση τριβών στα μέρη του κινητήρα και επίστρωση DLC (Diamond Like Carbon) για μείωση των μηχανικών θορύβων.
Η ισχύς του είναι 95HP στις 9.000 σ.α.λ. και 7,85 kgm ροπή στις 7.500 σ.α.λ.
Ο έλεγχος του γκαζιού γίνεται μέσω συστήματος Ride by Wire της Bosch. Στον στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνονται δύο προγράμματα λειτουργίας, Sport & Rain, Cornering ABS, Cruise Control, συμπλέκτης ολίσθησης (CF-SC-Slipper Clutch), ρυθμιζόμενος ανεμοθώρακας και προεγκατάσταση τοποθέτησης βαλιτσών.
Το πλαίσιο της μοτοσυκλέτας είναι χαλύβδινο και μαζί με το υποπλαίσιο ζυγίζουν μόλις 16 κιλά. Το ψαλίδι είναι από χυτό αλουμίνιο με βάρος 6,9 κιλά. Συνολικά η μοτοσυκλετά και στις τρεις εκδόσεις ζυγίζει 231 κιλά με το ρεζερβουάρ να έχει χωρητικότητα 19 λίτρων.
Το μήκος της μοτοσυκλέτα είναι 2.234 χλστ., το πλάτος 853 χλστ. και το ύψος 1.277 χλστ. Το μεταξόνιο είναι 1.531 χλστ., το ύψος σέλας 825 χλστ και η απόσταση από το έδαφος είναι 190 χλστ.
Οι αναρτήσεις είναι της KYB. Μπροστά συναντάμε ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι με διαδρομή 160 χλστ. και πίσω επίσης ρυθμιζόμενο αμορτισέρ με διαδρομή 150 χλστ. Οι τροχοί είναι 19 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω και τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι Maxxis (110/80 & 150/70). Στην έκδοση Sport οι τροχοί είναι από χυτο αλουμίνιο, ενώ στην Touring διαθέτουν ακτίνες που χαρίζουν πιο off road εμφάνιση.
Τα φρένα είναι της J.Juan με διπλούς δίσκους μπροστά διαμέτρου 320 χλστ. που συνδυάζονται με τετραέμβολες ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες. Πίσω υπάρχει μονός δίσκος 260 χλστ.
Το πάνελ οργάνων αποτελείται από οθόνη TFT 7 ιντσών (η μεγαλύτερη στη μεσαία κατηγορία), που αυτορυθμίζει την φωτεινότητά της, παρέχοντας δυνατότητα σύνδεσης μέσω Bluetooth με smartphone και ακουστικά.
Επιπλέον στον στάνταρ εξοπλισμό της έκδοσης Touring διατίθενται
- Bi-Directional Quick-Shift System για ανεβάσματα και κατεβάσματα χωρίς τη χρήση συμπλέκτη
- Ακτινωτές ζάντες
- Stabilizer τιμονιού
- Σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών
- Θερμαινόμενα γκριπ
- Προστατευτικές χούφτες
- Προστατευτικά κάγκελα
- Κεντρικό σταντ
- Ποδιές από αλουμίνιο και HDPE (σκληρό πολυαιθυλένιο).
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.