Aprilia Tuareg 660: Τα «μυστικά» του πλαισίου (Video)
Καμία σχέση με του Tuono και RS 660
26.10.2021
Το πλαίσιο του Tuareg σχεδιάστηκε από την αρχή με στόχο να αποδίδει καλύτερα στην off road οδήγηση
Το μόνο κοινό σημείο είναι ο δικύλινδρος κινητήρας που αποτελεί ενεργό μέρος του, όπως συμβαίνει στα RS και Tuono. Όμως στο Tuareg είναι πιο ανθεκτικό για να μπορεί να ανταπεξέλθει στην οδήγηση εκτός δρόμου και με μεγάλο φορτίο. Η Aprilia με αυτόν τον τρόπο «κράτησε» τα βάρος των μοτοσυκλετών της στα χαμηλότερα επίπεδα της κατηγορίας.
Το πλαίσιο αποτελείται από χαλύβδινους σωλήνες και πλάκες, με το υποπλαίσιο να μην είναι αφαιρούμενο. Σύμφωνα με την Aprilia μπορεί να «αντέξει» μέχρι και 210 κιλά φορτίου. Στο μπροστινό μέρος υπάρχουν δύο κάθετα τοποθετημένες αλουμινένιες βάσεις που συνδέονται με τον κινητήρα σε δύο σημεία. Ο συνολικός αριθμός των σημείων σύνδεσης του κινητήρα με το πλαίσιο είναι έξι έναντι τριών του RS και δύο Tuono. Το ψαλίδι διαθέτει δύο μπράτσα και το αμορτισέρ φέρει σύστημα μοχλισμού. Οι ζάντες είναι tubeless, αλουμινίου με ατσάλινες ακτίνες. Οι διαστάσεις τους είναι off road, ίδιες με του Tenere 2,5x21 μπροστά και 4,5x18 πίσω. Τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι τα Pirelli Scorpion Rally STR διαστάσεων 90/90 και 150/70.
Οι αναρτήσεις είναι KYB, πλήρως ρυθμιζόμενες, με διαδρομή 240 χλστ. Το ανεστραμμένο πιρούνι είναι 43 χλστ. Το αμορτισέρ διαθέτει προφόρτιση ελατηρίου και ρυθμίζεται εύκολα. Με τον ανασχεδιασμό της ελαιολεκάνης έγινε εφικτή η αύξηση της απόστασης από το έδαφος που κυμαίνεται από 240 έως 250 χλστ., ανάλογα με τις ρυθμίσεις. Αντίστοιχα το ύψος σέλας δεν ξεπερνά τα 860 χλστ.
Το βάρος χωρίς υγρά ανέρχεται στα 187 κιλά, ενώ με γεμάτο το ρεζερβουάρ των 18 λίτρων θα ζυγίζει περίπου 210 κιλά. Η Aprilia δεν έχει ανακοινώσει την γωνία κάστερ και το ίχνος, ενώ το μεταξόνιο θα είναι μεταξύ 1.545 και 1.555 χλστ.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.