21.10.2021
Το G250R αποτελεί το νέο μικρό σπορ γυμνό της Κινεζικής Zongshen το οποίο αρχικά θα κυκλοφορήσει στην Κίνα και μελλοντικά δεν αποκλείεται να το δούμε και στην Ευρωπαϊκή αγορά.
Μια νέα μικρού κυβισμού μοτοσυκλέτα με αιχμηρή εμφάνιση παρουσίασε εσχάτως στην Κίνα η Zongshen, φιλοδοξώντας να κοιτάξει στα μάτια τον ανταγωνισμό που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων μοντέλα όπως τα Honda CB300R, KTM 250 Duke, Yamaha MT-03, CFMoto 300ΝΚ.
Εμφανισιακά πάντως η νέα δημιουργία της Κινεζικής μάρκας θυμίζει... Δούκα. Το G250R τροφοδοτείται από έναν μονοκύλινδρο υγρόψυκτο κινητήρα 249 κ. εκ. που αποδίδει 24.1 hp και 21 Nm ροπής.
Οι ανατήσεις αποτελούνται από αντεστραμμένο πιρούνι μπροστά και μονό αμοριτσέρ πίσω, ενώ για την επιβράδυνση υπάρχουν δύο δισκόφρενα -ένα εμπρός κι ένα πίσω- που συνδυάζονται με δικάναλο ABS.
Από κει και πέρα, η μοτοσυκλέτα διαθέτει μυώδες ρεζερβουάρ, εξάτμιση με απόληξη που βρίσκεται κάτω από τον κινητήρα, όπως επίσης και σπορ βαφή με ζάντες διαφορετικού χρώματος.
Τα φωτιστικά σώματα είναι LED, ενώ το πάνελ οργάνων αποτελείται από έγχρωμη οθόνη TFT. Στον προεραιτικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται και η δυνατότητα σύνδεσης της οθόνης με smartphone μέσω Bluetooth. Το ύψος της σέλας είναι στα 805 mm ενώ το βάρος της μοτοσυκλέτας ανέρχεται στα 145 κιλά.
Το Zongshen G250R θα ξεκινήσει σύντομα την εμπορική του πορεία στην αγορά της Κίνας και εν συνεχεία θα διατεθεί και σε άλλες αγορές της Ασίας. Δεν αποκλείεται πάντως να το δούμε και στην Ευρώπη ως μια προσιτή πρόταση στην κατηγορία των σπορ γυμνών.
Η συνεργασία με το Piaggio Group
H Zongshen είναι ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές οχημάτων και κινητήρων στην Κίνα, έχοντας μεταξύ άλλων υπό τη σκέπη την Cyclone. To Zongshen Industry Group αποτελεί συνεργάτη του Gruppo Piaggio από το 2004 όταν και δημιουργήθηκε η κοινοπραξία Zongshen Piaggio Foshan.
Η βάση της κοινοπραξίας βρίσκεται στην πόλη Foshan και οι εγκαταστάσεις της έχουν τη δυνατότητα παραγωγής 500.000 οχημάτων ετησίως. Στις εγκαταστάσεις υπάρχει επίσης κέντρο έρευνας και ανάπτυξης στο οποίο απασχολούνται περισσότεροι από 50 μηχανικοί, όπως και εργαστήρια για δοκιμές υλικών. Το σύστημα διαχείρισης ακολουθεί τα πρότυπα της Piaggio, ενώ ο βασικός εξοπλισμός παραγωγής και δοκιμών προέρχεται από την Ιταλία.
Σε αυτές τις εγκαταστάσεις γίνεται η παραγωγή κάποιων μοντέλων της Piaggio και της Aprilia που προορίζονται για τις αγορές της Κεντρικής και Νότιας Αμερικής, της Νοτιοανατολικής Ασίας, της Ανατολικής Ασίας, της Μέσης Ανατολής, της Αφρικής και της Ωκεανίας.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.