EICMA 2017 Royal Enfield Continental GT & Interceptor: Restart!
Με δύο μοντέλα με δικύλινδρους κινητήρες
Γράφει ο Γιάννης Γεωργιδάκης // 08.11.2017
Όπως είχαμε αναφέρει και σε προηγούμενη δημοσίευση, η Royal Enfield είχε στις βαλίτσες της για Μιλάνο 3 νέα μοντέλα, έχοντας ρίξει πολύ βάρος στα δύο δικύλινδρα με αρκετή online προώθηση
Το Continental GT και το Interceptor χρησιμοποιούν τον πρώτο δικύλινδρο κινητήρα στην νεότερη ιστορία του μεγαλύτερου κατασκευαστή δικύκλων στον κόσμο. Οι μηνιαίες πωλήσεις της Royal Enfield ξεπερνούν τις 60.000 ενώ ο στόχος για το 2017 είναι οι 900.000!
Οι δύο μοτοσυκλέτες εκτός από τον εν σειρά δικύλινδρο κινητήρα των 648 κυβικών εκατοστών με ισχύ που ανέρχεται στους 57 ίππους. Μοιράζονται το ίδιο χαλύβδινο πλαίσιο και πολλά περιφερειακά, ενώ διαφοροποιούνται σε τιμόνι, σέλα και ρεζερβουάρ ώστε να συνθέσουν με μεγάλη επιτυχία όπως δείχνουν και οι φωτογραφίες ένα cafe racer και ένα retro roadster!
Το Continental GT είναι ένα “γνήσιο” Cafe Racer για τους νοσταλγούς των ΤΤ αγώνων μοτοσυκλέτας ενώ με το Ιnterceptor η Royal Enfield μας λέει ότι προσπάθησε να προσεγγίσει τις διασκεδαστικές, χαλαρωτικές μοτοσυκλέτες στις ηλιόλουστες παραλίες της Καλιφόρνια των 60s. Δε γνωρίζουμε εάν κατά τη διάρκεια της δήλωσης έπαιζε Beach Boys ο DJ.
“Στεγνό” το Continental ζυγίζει 198 κιλά ενώ το Ιnterceptor 202 κιλά. Αμφότερες οι μοτοσυκλέτες φέρουν ακτινωτούς τροχούς 18 ιντσών,δύο αμορτισέρ πίσω, κλασσικής σχεδίασης ελαστικά της Pirelli και από ένα δισκόφρενο εμπρό και πίσω με ABS.
Τα Μοντέλα στην EICMA παρουσίασε ο CEO της Eicher Motors (ιδιοκτήτριας της Royal Enfield) και άνθρωπος κατά μεγάλο ποσοστό υπεύθυνος για την αύξηση των πωλήσεων της εταιρείας, Siddhartha Lal, σύμφωνα με τον οποίο οι δύο μοτοσυκλέτες ήταν η ολοκλήρωση ενός project σχεδόν μιας δεκαετίας. Αρχικά ο δικύλινδρος προβλεπόταν να φτάσει στα 600 κ.εκ. αλλά μεγάλωσε στα 650 κυβικά λόγο “τελειομανίας”!
Ο κος Lal δήλωσε πως το Ιnterceptor θα είναι η μοτοσυκλέτα που θα φέρει την Royal Enfield στον 21ο αιώνα, καθώς ενώ διατηρεί το σχεδιασμό και ρετρό χαρακτήρα είναι καθόλα μια σύγχρονη μοτοσυκλέτα
Για την Continental GT μίλησε ο πρόεδρος της Royal Enfield, Rudratej Singh, λέγοντας πως πρόκειται για μία χαρακτηριστική μοτοσυκλέτα της εταιρείας η οποία από την κυκλοφορία της το 2013 (σαν μονοκύλινδρο 500αρι) έχει βοηθήσει σημαντικά την εταιρεία να ξανά εδραιωθεί στην αγορά. Συμπλήρωσε ότι το νέο Continental GT 650 είναι το απόλυτο Cafe Racer και θα αγαπηθεί από αναβάτες σε όλο τον κόσμο.
Τα δύο νέα μοντέλα θα διατεθούν πρώτα στην Ευρώπη τον ερχόμενο Απρίλιο.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.