BMW K1600GS Mammoth: Το custom GS 1.600 κ. εκ. με 160 hp!

Από τον Ολλανδό μετρ των μετατροπών Nico Bakker


06.10.2021

Όταν ο πελάτης έχει φαντασία και χρήματα τότε ο μηχανικός μπορεί να κάνει θαύματα. Όπως αυτό που έκανε ο Ολλανδός μετρ των μετατροπών, Nico Bakker, που μετέτρεψε ένα K1600GT σε GS!

Κείμενο: Μένιος Κατής

Όταν ο Willem Heijboer επισκέφθηκε τον Bakker του ζήτησε να του φτιάξει το πιο ισχυρό GS όλων των εποχών. Η πρόκληση για τον Ολλανδό μηχανικό ήταν τεράστια καθώς η αποστολή που του ανατέθηκε κάθε άλλο παρά εύκολη ήταν. Έπρεπε λοιπόν να βρει μια λύση για να κάνει το όνειρο του πελάτη, πραγματικότητα.

Ξεκίνησε λοιπόν χρησιμοποιώντας ως βάση το θηριώδες K1600GT. Από το μεγάλο touring της Βαυαρικής μάρκας κράτησε τον κινητήρα (6κύλινδρος εν σειρά, 1.649 κ. εκ. με απόδοση 160hp @ 7.500 σ.α.λ. και 175 Nm ροπής @ 5000 σ.α.λ.), τo σύστημα μετάδοσης (άξονας), το σύστημα πέδησης που αποτελείται συνολικά από τρεις δίσκους διαμέτρου 320 mm, δαγκάνες της Brembo και ABS της Bosch, όπως επίσης και το σύστημα ηλεκτρονικής ρύθμισης αναρτήσεων, ESA II (Electronic Suspension Adgustment).

Από κει και πέρα ο Bakker κατασκεύασε ένα χειροποίητο πλαίσιο χρησιμοποιώντας χρωμιομολυβδαινιούχο χάλυβα ώστε να έχει την απαραίτητη ακαμψία. Παράλληλα αύξησε το μεταξόνιο στα 1635 mm (από 1618 mm) και άλλαξε τη γεωμετρία του τιμονιού. Στη θέση του Telelever τοποθέτησε ένα πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι WP διαμέτρου 48 mm, ενώ σε ό,τι αφορά στους τροχούς, αυτοί είναι ακτινωτοί, 19 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω. 

Το σύστημα εξάτμισης είναι της Akrapovic και χρειάστηκε να γίνουν κάποιες μετατροπές για να μπορέσει να ταιριάξει στην κατασκευή. Είναι 6 σε 2 με ατσάλινους σωλήνες και τελικά από ανθρακονήματα. 

Παρά το γεγονός ότι η μοτοσυκλέτα φέρει ρεζερβουάρ 39 λίτρων (!) κατόπιν παραγγελίας του πελάτη, το βάρος της διατηρήθηκε σε λογικό για τα δεδομένα πλαίσιο, καθώς ανέρχεται στα 310 κιλά (πλήρης υγρών), όντας σχεδόν 10 κιλά ελαφρύτερη από την K1600GT παραγωγής, που διαθέτει ρεζερβουάρ 24 λίτρων. 

«Παρ' ότι πρόκειται για μια βαριά μοτοσυκλέτα, είναι εύκολη στην οδήγηση. Την πήγα για track day στο Assen και ήταν εκπληκτικό το πόσο καλά τα πήγε. Πλέον δεν 'ξύνεις' τον κινητήρα, αλλά τα μαρσπιέ», σχολίασε γεμάτος ικανοποίηση ο ιδιοκτήτης της.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


To Django είναι ότι η Vespa για την Piaggio. Ένα ξεχωριστό brand name στην γκάμα της Peugeot, ένα εμβληματικό μοντέλο που έχει στις ρίζες του στο 1953
Μπορεί στην Ευρώπη να έχουμε να το δούμε πάνω από 20 χρόνια, αυτό δεν σημαίνει πως η Yamaha δεν το παράγει
Στο άμεσο μέλλον η BMW θα χρησιμοποιήσει τόσο τον νέο boxer των 1300 κ.εκ. όσο και το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων σε πολλά από τα μοντέλα της σειράς R
Η Κινέζικη εταιρεία προσθέτει ένα μοντέλο σε μία από τις εμπορικές κατηγορίες scooter

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.