21.09.2021
H ιταλική εταιρεία εξοπλίζει με αεροδυναμικά πτερύγια και βελτιώνει τον κινητήρα του super sport μοντέλου της
Το νέο MV Agusta F3 RR εξελίχθηκε μέσα από την τεχνογνωσία που απέκτησε η εταιρεία από την συμμετοχή της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Moto2. Οι κύριες παρεμβάσεις στο πανέμορφό super sport επικεντρώθηκαν στην αεροδυναμική, τα ηλεκτρονικά και τον τρικύλινδρο σε σειρά κινητήρα των 798 κ.εκ. που αποδίδει 147 ίππους.
Όσον αφορά την αεροδυναμική η MV Agusta προτίμησε τις ενσωματωμένες στο φέρινγκ αεροδυναμικές πτέρυγες. Μια λύση που υιοθέτησε και η Honda στο Fireblade και είναι σαφώς πιο κομψή. Άλλωστε η MV Agusta φημίζεται για την δεινότητα των σχεδιαστών της, που συνδυάζουν άψογα τη λειτουργικότητα με το ιταλικό στυλ.
Το σύστημα της F3 RR σύμφωνα με το εργοστάσιο, φορτίζει τον μπροστινό τροχό με 8 κιλά κάθετης δύναμης στα 200 χλμ/ώρα. Εκτός από τα winglets στην βελτιωμένη αεροδυναμική συνδράμουν η ανασχεδιασμένη ζελατίνα και το μπροστινό φτερό από τους αγώνες.
Όλα αυτά έγιναν για να εξομαλύνουν τη ροή του αέρα πάνω και γύρω από τον αναβάτη. Η MV ισχυρίζεται πως δεν θυσιάστηκε η τελική ταχύτητα της μοτοσυκλέτας κάτι που επετεύχθη μετά από εκτεταμένες δοκιμές σε αεροσύραγγα.
Για να βελτιωθεί η απόδοση του κινητήρα υιοθετήθηκε η τοποθέτηση νέων μπεκ ψεκασμού υψηλότερης πίεσης και ανασχεδιάστηκε το σύστημα εξαγωγής. Για να μειώσει την αυξημένη θερμοκρασία από τις υψηλότερες επιδόσεις χρησιμοποιείται ένα δεύτερο ψυγείο.
O κινητήρας διαθέτει βαλβίδες τιτανίου, φέρει νέες μπιέλες και νέο αντικραδασμικό άξονα, ενώ έχει δεχθεί επίστρωση DLC για μείωση των τριβών. Αλλαγές έχει υποστεί το σύστημα ψεκασμού, το σύστημα εξάτμισης, ενώ έχει αναβαθμιστεί το λογισμικό της ECU.
Η F3 RR εξοπλίζεται με Quick-Shift EAS 3.0 που διαθέτει νέο αισθητήρα ο οποίος συντελεί στις πιο ακριβείς αλλαγές σχέσεων.
Αρκετή δουλειά έχει γίνει και στον τομέα των ηλεκτρονικών συστημάτων, με την νέα πλατφόρμα IMU που μπορεί να διαβάζει με ακρίβεια τη θέση της μοτοσυκλέτας στο χώρο προσφέροντας τη βέλτιστη απόδοση των ηλεκτρονικών βοηθημάτων.
Το ABS της Continental διαθέτει λειτουργία Cornering, ενώ το Τraction Control επεμβαίνει με μεγαλύτερη ακρίβεια λαμβάνοντας υπόψη την κλίση της μοτοσυκλέτας. Διαθέτει επίσης FLC (Front Lift Control) που αποτελεί το σύστημα ελέγχου σούζας.
Το πάνελ οργάνων αποτελείται από έγχρωμη οθόνη TFT 5.5 ιντσών η οποία προσφέρει τη δυνατότητα σύνδεσης μέσω Bluetooth με smartphone. Mε τη χρήση, μάλιστα, του MV Ride App, ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να βλέπει στην οθόνη του διάφορες πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση της μοτοσυκλέτας του, αλλά και να λαμβάνει οδηγίες πλοήγησης.
Για όσους θέλουν περισσότερα από την F3 RR, υπάρχει η δυνατότητα τοποθέτησης αγωνιστικών κιτ. Αν και το κόστος του παραμένει άγνωστο ξέρουμε τι παριλάμβάνει - και το πιο σημαντικό τι κάνει!
Μέσα στο «κουτί» υπάρχει μια ειδικά σχεδιασμένη εξάτμιση Akrapovič, με καλύμματα από ανθρακονήματα, εξαρτήματα κατεργασμένα με CNC (τάπα ρεζερβουάρ, μανέτες φρένου και συμπλέκτη) και κάλυμμα σέλας συνεπιβάτη. Παράλληλα με την εξάτμιση, διατίθεται μονάδα ECU. Ο συνδυασμός τους ανεβάζει την κόκκινη περιοχή των στροφών κατά 250 σ.α.λ. Με όλα τα εξαρτήματα του kit τοποθετημένα εξοικονομούνται 8 κιλά, με το F3 να ζυγίζει μόλις165 κιλά (χωρίς υγρά).
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.