Νεα Μοντελα

Moto Morini Seiemmezzo: Αποκαλύφθηκαν οι εκδόσεις παραγωγής!

Πρεμιέρα στην Κίνα για τις δύο εκδόσεις STR και SCR του νέο-ρετρό.


24.09.2021

Το είδαμε για πρώτη φορά ως πρωτότυπο στην EICMA 2019. Τώρα, στο πλαίσιο της Διεθνούς Έκθεσης Μοτοσυκλέτας της Κίνας (CIMA 2021), η Moto Morini παρουσίασε τις εκδόσεις παραγωγής του μοντέλου χωρίς ωστόσο να προσδιορίσει την έναρξη της εμπορικής τους διάθεσης

Kείμενο: Μένιος Κατής

Στο Κινεζικό Σαλόνι υπήρχαν δύο εκδόσεις του Seiemmezzo, η STR (προκύπτει από τo strada που σημαίνει δρόμος) και η SCR (προκύπτει από τo scrambler).

Οπτικά οι διαφορές τους είναι μικρές και εστιάζονται στους τροχούς (19 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω και στις δύο περιπτώσεις) που στο μεν STR είναι αλουμινένιοι στο δε SCR ακτινωτοί. Και στις δύο περιπτώσεις τα λάστιχα πρώτης τοποθέτησης είναι τα Pirelli MT60 RS για διπλή χρήση. Μια άλλη εμφανής διαφορά είναι το μπροστινό φτερό το οποίο στην περίπτωση του SCR είναι τοποθετημένο ψηλά. 

Το Seiemmezzo τροφοδοτείται από τον δικύλινδρο παράλληλο 649 κ. εκ. που κατασκευάζει η Chunfeng και είναι προδιαγραφών Euro5. Πρόκειται για τον ίδιο κινητήρα που συναντούμε στο X-Cape 650, όπερ σημαίνει 60 hp @ 8.250 σ.α.λ. και 56 Nm ροπής @ 7.000 σ.α.λ. Θα διατίθεται ωστόσο και με μειωμένη απόδοση που δεν θα ξεπερνά του 48 hp, ώστε να μπορεί να οδηγηθεί και από αναβάτες με άδεια οδήγησης Α2. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι έξι σχέσεων.

Σε σχέση με το πρωτότυπο που είδαμε το 2019, οι εκδόσεις παραγωγής έχουν διαφορετικό ρεζερβουάρ και διαφορετικό ψαλίδι με το μονό αμορτισέρ να είναι παράκεντρα τοποθετημένο στη δεξιά πλευρά. Διαφορετικά δείχνουν και τα πιρούνια τα οποία στις εκδόσεις παραγωγής είναι χρυσού χρώματος, χωρίς να έχουμε περισσότερες πληροφορίες. Το πρωτότυπο πάντως εφοδιαζόταν με ανεστραμμένο πιρούνι 50 χλστ. πλήρως ρυθμιζόμενο με διαδρομή 125 χλστ.

Τα φρένα είναι της Brembo και αποτελούνται από δύο δισκόφρενα μπροστά διαμέτρου 300 χλστ. με τετραέμβολες δαγκάνες και ένα πίσω 255 χλστ. με διέμβολη δαγκάνα. Το σύστημα διαθέτει και ABS.

Το τιμόνι και στις δύο περιπτώσεις είναι φαρδύ και ίσιο, ο στρογγυλός προβολέας είναι LED και το πάνελ οργάνων αποτελείται από TFT οθόνη 5 ιντσών. Προς το παρόν δεν υπάρχει ενημέρωση ούτε για το πότε θα ξεκινήσει η παραγωγή τους, ούτε και για την τιμή τους. Η Moto Morini πάντως τα χαρακτηρίζει ως «entry-level» μοντέλα, με ό,τι αυτό μπορεί να σημαίνει για την τιμολογιακή πολιτική που θα ακολουθήσει.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


To 443 Pan Asia βασίζεται στο X440 που παράγεται στο εργοστάσιο της Hero MotoCorp στην Ινδία. Είναι το τελευταίο δημιούργημα του Oberdan Bezzi
Το Trident αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα στην ιστορία της Triumph και με την έκδοση «Slipery Sam» αναβιώνει η θρυλική αγωνιστική μοτοσυκλέτα της δεκαετίας του ΄70 «Slippery Sam», που βασιζόταν στο Trident 750
Αυξημένες κατά 2,6% ήταν οι πωλήσεων δικύκλων το 2023. Πουλήθηκαν 62,5 εκατομμύρια, ενώ σημειώθηκε πτώση στην κατηγορία των ηλεκτρικών
Μετά την One και την Del Mar, έρχεται η Mulholland που θυμίζει Sportster και είναι κατασκευασμένη από ανακυκλώσιμα υλικά

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.