Νεα Μοντελα

EICMA 2017 BMW F750 & F850GS: Με δύο μονομάχους οι Γερμανοί (Video)

«Μεγάλωσαν» και ομόρφυναν τα adventure των Βαυαρών


Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς  //  07.11.2017

Η κατηγορία των μεσαίων adventure συγκεντρώνει φέτος τα περισσότερα νέα μοντέλα. Η BMW δεν θα μπορούσε να μείνει έξω από το χορό και θέλησε να φωνάξει βροντερό με δύο νέα μοντέλα


Ο λόγος για τα F750 και F850GS. Το πρώτο πιο all around, πιο φιλικό, πιο προσιτό, ενώ το δεύτερο πιο περιπετειώδες, πιο «πολεμικό». Πρόκειται για δύο ολοκληρωτικά νέα μοντέλα σε όλους τους τομείς. Και εξηγούμαστε…

Ο κινητήρας είναι νέος. Παρέμεινε δικύλινδρος σε σειρά, υγρόψυκτος με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής αλλά τίποτα από τα χαρακτηριστικά του δεν είναι ίδια. Ακόμη και ο ήχος του σύμφωνα με τους Γερμανούς έχει αλλάξει και ακούγεται πιο δικύλινδρος σε διάταξη V!

bmw f750gs 1

Η πποδύναμη που παράγει είναι 77 ίπποι στις 7.500 σ.α.λ. για το 750 και 95 στις 8.250 σ.α.λ. για το 850 και φέρει σύστημα Ride by Wire, ενώ εφοδιάζεται με slip assist συμπλέκτη

Ολόκληρη η διάταξη του αλλάζει. Στο υπάρχον μοντέλο ο συμπλέκτης βρίσκεται στα αριστερά ενώ η αλυσίδα στα δεξιά – μια ασυνήθιστη διάταξη. Ο νέος κινητήρας είναι πιο «συμβατικός» με την αλυσίδα αριστερά και τον συμπλέκτη δεξιά.

bmw f850gs 1

Το εντελώς νέο πλαίσιο είναι ατσάλινο περιμετρικό και φέρει τον κινητήρα ως φέρον τμήμα του.


Το 750 έχει πιο ασφάλτινο προσανατολισμό με χυτές ζάντες 19 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω. Το 850 δείχνει πως είναι πιο έτοιμο για τον επόμενο χωματόδρομο που θα συναντήσετε και έχει ακτινωντούς τροχούς 21 ιντσών μπορτσά και 17 πίσω. Το ύψος σέλας στο 750 είναι πιο χαμηλό από του 850, ενώ και οι αναρτήσεις είναι διαφορετικές. Στο «μικρό» μπροστά έχει τοποθετηθεί συμβατικό πιρούνι με διαδρομή 151mm, ενώ στο μεγάλο ένα ανεστραμμένο 43mm με διαδρομή 204mm. Πίσω τα αμορτισέρ έχουν διαδρομές 177 και 219mm αντίστοιχα.

bmw f750gs 2

Το ρεζερβουάρ καυσίμου φεύγει κάτω από την σέλα, μπαίνει στην συμβατική του θέση και έχει χωρητικότητα 15 λίτρα. Όσο για τον σχεδιασμό φαίνεται πως όλα τα πλαστικά μέρη έχουν αλλάξει δίνοντας κατά την γνώμη μας έναν πιο νεανικό χαρακτήρα στην μοτοσυκλέτα. Πιο γωνιώδεις γενικά δείχνει πιο «γυμνασμένο». Το «ρύγχος» μπροστά παραμένει αλλά μικρότερο και πιο όμορφο όπως και τα ασύμμετρα φανάρια σήματα κατατεθέν των Adventure μοτοσυκλετών της BMW

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Yamaha Motor Europe φέρνει νέα δυναμική στη σειρά Sport Heritage με τα νέα χρώματα XSR125 & XSR125 Legacy, που πλέον συμμορφώνονται πλήρως με το πρότυπο EU5+
Η Honda Adventure Roads επιστρέφει το 2025 με ένα ακόμη επικό ταξίδι που ενώνει δύο θρυλικές πόλεις και δύο ηπείρους
Σε μια εποχή που τα σύνορα της αυτοκινητοβιομηχανίας γίνονται ολοένα και πιο ρευστά, τίποτα δεν προκαλεί πια έκπληξη όταν βλέπουμε νέες ασιατικές εταιρείες να αντλούν έμπνευση —και όχι μόνο— από ιστορικά ευρωπαϊκά ή ιαπωνικά πρότυπα
Στο Athens Moto Hall, είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε από κοντά ένα εντυπωσιακό δημιούργημα που σηματοδοτεί την είσοδο της QJMOTOR στο υψηλότερο τεχνολογικά επίπεδο της μοτοσυκλετιστικής σκηνής

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.