EICMA 2017 BMW F750 & F850GS: Με δύο μονομάχους οι Γερμανοί (Video)
«Μεγάλωσαν» και ομόρφυναν τα adventure των Βαυαρών
Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς // 07.11.2017
Η κατηγορία των μεσαίων adventure συγκεντρώνει φέτος τα περισσότερα νέα μοντέλα. Η BMW δεν θα μπορούσε να μείνει έξω από το χορό και θέλησε να φωνάξει βροντερό με δύο νέα μοντέλα
Ο λόγος για τα F750 και F850GS. Το πρώτο πιο all around, πιο φιλικό, πιο προσιτό, ενώ το δεύτερο πιο περιπετειώδες, πιο «πολεμικό». Πρόκειται για δύο ολοκληρωτικά νέα μοντέλα σε όλους τους τομείς. Και εξηγούμαστε…
Ο κινητήρας είναι νέος. Παρέμεινε δικύλινδρος σε σειρά, υγρόψυκτος με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής αλλά τίποτα από τα χαρακτηριστικά του δεν είναι ίδια. Ακόμη και ο ήχος του σύμφωνα με τους Γερμανούς έχει αλλάξει και ακούγεται πιο δικύλινδρος σε διάταξη V!
Η πποδύναμη που παράγει είναι 77 ίπποι στις 7.500 σ.α.λ. για το 750 και 95 στις 8.250 σ.α.λ. για το 850 και φέρει σύστημα Ride by Wire, ενώ εφοδιάζεται με slip assist συμπλέκτη
Ολόκληρη η διάταξη του αλλάζει. Στο υπάρχον μοντέλο ο συμπλέκτης βρίσκεται στα αριστερά ενώ η αλυσίδα στα δεξιά – μια ασυνήθιστη διάταξη. Ο νέος κινητήρας είναι πιο «συμβατικός» με την αλυσίδα αριστερά και τον συμπλέκτη δεξιά.
Το εντελώς νέο πλαίσιο είναι ατσάλινο περιμετρικό και φέρει τον κινητήρα ως φέρον τμήμα του.
Το 750 έχει πιο ασφάλτινο προσανατολισμό με χυτές ζάντες 19 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω. Το 850 δείχνει πως είναι πιο έτοιμο για τον επόμενο χωματόδρομο που θα συναντήσετε και έχει ακτινωντούς τροχούς 21 ιντσών μπορτσά και 17 πίσω. Το ύψος σέλας στο 750 είναι πιο χαμηλό από του 850, ενώ και οι αναρτήσεις είναι διαφορετικές. Στο «μικρό» μπροστά έχει τοποθετηθεί συμβατικό πιρούνι με διαδρομή 151mm, ενώ στο μεγάλο ένα ανεστραμμένο 43mm με διαδρομή 204mm. Πίσω τα αμορτισέρ έχουν διαδρομές 177 και 219mm αντίστοιχα.
Το ρεζερβουάρ καυσίμου φεύγει κάτω από την σέλα, μπαίνει στην συμβατική του θέση και έχει χωρητικότητα 15 λίτρα. Όσο για τον σχεδιασμό φαίνεται πως όλα τα πλαστικά μέρη έχουν αλλάξει δίνοντας κατά την γνώμη μας έναν πιο νεανικό χαρακτήρα στην μοτοσυκλέτα. Πιο γωνιώδεις γενικά δείχνει πιο «γυμνασμένο». Το «ρύγχος» μπροστά παραμένει αλλά μικρότερο και πιο όμορφο όπως και τα ασύμμετρα φανάρια σήματα κατατεθέν των Adventure μοτοσυκλετών της BMW
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.