CFMoto: Έρχεται το CL-X 250, στην Ευρώπη θα λανσαριστεί ως CL-X 300
Βασίζεται στο NK 250 / 350
15.09.2021
Νέο μέλος αποκτά η οικογένεια 700 CL-X με την CFMoto να έχει ήδη πάρει έγκριση τύπου στην Κίνα για το λανσάρισμα του CL-X 250.
Kείμενο: Μένιος Κατής
Ήδη μάλιστα κυκλοφόρησε και η πρώτη φωτογραφία της μοτοσυκλέτας, η οποία μοιράζεται αρκετά στοιχεία με την 300 NK.
Το μικρό CL-X αναμένεται και στην Ευρώπη αλλά όχι με τον κινητήρα των 250 κ. εκ. αλλά εκείνον των 292.4 κ. εκ. που τροφοδοτεί το 300 NK και πληροί τις προδιαγραφές Euro 5. Πρόκειται για έναν μονοκύλινδρο υγρόψυκτο κινητήρα με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και τέσσερις βαλβίδες ο οποίος αποδίδει 28 hp και 2.5 kg-m ροπής.
Όπως αναφέρει η ιστοσελίδα bennetts.co.uk, σύμφωνα με τα έγγραφα που κατατέθηκαν στην Κίνα για την απαραίτητη έγκριση τύπου, το νέο μοντέλο έρχεται με το πλαίσιο, το ψαλίδι, το πιρούνι, τους τροχούς και τα φρένα των 250 NK / 300 NK. To δε βάρος του είναι στα 155 κιλά. Οι τροχοί είναι 17 ιντσών, ενώ η τελική ταχύτητα είναι στα 128 km/h.
H θέση οδήγησης του CL-X δείχνει να είναι πιο άνετη σε σχέση με του NK και αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι διαθέτει ψηλότερο τιμόνι και μαρσπιέ που είναι τοποθετημένα χαμηλότερα και πιο μπροστά σε σχέση πάντα με του NK.
Tο δε πάνελ οργάνων είναι στρογγυλό με έγχρωμη οθόνη TFT παρόμοιο με εκείνο του 700 CL-X. Ο εμπρόσθιος προβολέας είναι LED και έχει ίδια σχεδίαση με εκείνον του μεγαλύτερου αδερφού σχηματίζοντας ένα "Χ". Το αυτό ισχύει και για το ρεζερβουάρ με τα χαρακτηριστικά πλευρικά πάνελς, την σέλα του συνεπιβάτη, αλλά και την βάση της πινακίδας που «πιάνει» πάνω στο ψαλίδι.
Το επίσημο ντεμπούτο του στην αγορά της Κίνας αναμένεται να γίνει άμεσα, ενώ στην Ευρώπη το περιμένουμε, στην έκδοση με τον 300άρι κινητήρα, προς τα τέλη του έτους.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.