EICMA 2017 Kawasaki Ninja H2 SX: Το ταξίδι των ονείρων σου
EICMA 2017 Kawasaki Ninja H2 SX: Το ταξίδι των ονείρων σου
Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς // 07.11.2017
Κλέβει τις εντυπώσεις έως τώρα Kawasaki στην EICMA με την παρουσίαση του υπερτροφοδοτούμενου Ninja H2 SX
Τρία χρόνια πέρασαν από τότε που είδαμε για πρώτη φορά το H2, το μοντέλο που αποτελεί σταθμό τόσο στην ιστορία της Kawasaki όσο και σε αυτήν της μοτοσυκλέτας και αυτό χάρις στο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα του.
Και τώρα αυτή η αίσθηση δύναμης περνάει και σε μια κατηγορία πουν έως τώρα δεν είχε να επιδείξει μοντέλα με 200+ ίππους και υπερτροφοδότη. Η Kawasaki χαρακτηριστικά λέει πως αυτή είναι η απόλυτη μοτοσυκλέτα της κατηγορίας.
Σύμφωνα με τους Ιάπωνες η μοτοσυκλέτα είναι ιδανική για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων και μάλιστα με καλύτερη κατανάλωση από το Ζ1000SX!
Το πλαίσιο είναι ατάλινο χωροδικτύωμα στο οποίο «κούμπωσε» ένα νέο υποπλαίσιο. Στην πραγματικότητα όμως οι αλλαγές είναι πάρα πολλές και ουσιαστικές.
Το πλαίσιο, ο κινητήρας είναι καινούργια, όπως αναμένεται να είναι και η εμπειρία οδήγησης μιας τέτοιας μοτοσυκλέτας. Ο κινητήρας έχει επανασχεδιαστεί και η απόδοση του υπερτροφοδότη έχει «μαλακώσει» ώστε η «κλοτσιά» ισχύος του Η2 να εξομαλυνθεί. Η ισχύς του τετρακύλνδρου σε σειρά κινητήρα των 998 κ.εκ. είναι 207 ίπποι και η ροπή φτάνει τα 14kgm. Ταυτόχρονα έχουν επιτευχθεί βελτιωμένες εκπομπές ρύπων και περιορισμένη κατανάλωση, ώστε η αυτονομία με το ρεζερβουάρ των 19 λίτρων γεμάτο να κινείται στα επίπεδα ενός συμβατικού κινητήρα 1000 κ.εκ.
Στον εξοπλισμό του προσθέστε, ηλεκτρονικό cruise control, KCMF (Kawasaki Cornering Management Function), σε συνδυασμό με την μονάδα μέτρηση αδράνειας (IMU) ελέγχουν στην απόδοση του κινητήρα και του πλαισίου μέσα στη στροφή, ρυθμίζοντας το «φρένο» και την δύναμη του κινητήρα ώστε να υπάρχει ομαλότερη μετάβαση από το φρενάρισμα στην επιτάχυνση και το αντίθετο.
Υπάρχει επίσης traction control, quickshifter, έλεγχος σούζας (launch control) και έλεγχος φρένου κινητήρα.
Οι αναρτήσεις είναι ρυθμιζόμενες , με το πίσω αμορτισέρ να ρυθμίζεται με σύστημα τηλεχειρισμού αλλά δεν είναι ημιερνεργητικές.
Το SX θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις, την απλή και την SE. Οι διαφορές μεταξύ τους είναι μικρές και το μόνο που τις κάνει εμφανώς να ξεχωρίζουν είναι η βαφή τους.
Το SE είναι βαμμένο στα παραδοσιακά Ninja χρώματα δηλαδή πράσινο με μαύρο και η στάνταρ έκδοση μόνο σε μαύρο. Τo SE διαθέτει cornering lights, πάνελ οργάνων με αναλογικό στροφόμετρο και έγχρωμη οθόνη TFT με δύο επιλογές λειτουργίας (Touring ή Sport) που επιτρέπουν στον αναβάτη να βλέπει τις πιο χρήσιμες πληροφορίες ανάλογα με τον τρόπο που κινείται.
Το SE έχει ψηλότερη ζελατίνα, ενώ το απλό SX στην θέση των πλαϊνών cornering lights έχει πλαστικά αεροδυναμικά καπάκια. Στο απλό η οθόνη του πίνακα είναι LCD . Τέλος το απλό SX είναι κατά 4 κιλά ελαφρύτερο έναντι του SE.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.