MV Agusta Brutale 1000 RS 2022: Η βασική και πιο προσιτή έκδοση (Video)
Με συμβατικές αναρτήσεις
09.09.2021
Μπορεί οι αναρτήσεις να είναι συμβατικές και η θέση οδήγησης πιο άνετη, αλλά η RS, όπως και η «εξωτική» RR είναι μια πανίσχυρη streetfighter
Για να μπορεί να αποκτηθεί από περισσότερους οι ημι-ενεργητικές αναρτήσεις της Ohlins έδωσαν τη θέση του σε συμβατικές. Το πιρούνι προέρχεται από την Marzocchi (50 χλστ.) και το αμορτισέρ της Sachs, αμφότερα πλήρως ρυθμιζόμενα.
Η σέλα είναι πιο άνετη, το τιμόνι ψηλότερα τοποθετημένο τα μαρσπιέ και οι καθρέφτες είναι διαφορετικα.
Ο κινητήρας είναι ίδιος με του RR. 208 ίπποι και 11,9 kgm ροπής. Και τα ηλεκτρονικά πέρασαν αυτούσια από τη ναυαρχίδα της MV Agusta, με IMU έξι αξόνων, cornering ABS και traction control, launch control, cruise control, quick shifter.
Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται TFT 5,5 ιντσών με δυνατότητα σύνδεσης με smartphone και πλοήγηση, ενώ η RS είναι εξοπλισμένη και με tracker για αναγνώριση θέσης.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.