07.09.2021
Μπορεί η Yamaha να διαθέτει το R6 στην έκδοση Race για χρήση μόνο σε πίστα, αλλά μια κινέζικη εταιρεία αντέγραψε το ιαπωνικό supersport και αντί για τετρακύλινδρο κινητήρα χρησιμοποίησε δικύλινδρο 500 κ.εκ.
Το όνομα αλλά και η εμφάνιση της μοτοσυκλέτας είναι ίδια. Στα φέρινγκ υπάρχουν τα λογότυπα της Yamaha αλλά και του HRC! Πιθανότατα το «κουστούμι» του αυθεντικού R6 προσαρμόστηκε πάνω στην κινέζικη μοτοσυκλέτα. Με την πρώτη ματιά, μόνο η εξάτμιση προδίδει πως δεν πρόκειται για R6. Όμως «κατά βάθος» οι διαφορές μεταξύ των δύο είναι «χαοτικές».
Όπως συμβαίνει σχεδόν πάντα σε αυτές τις περιπτώσεις το τεχνικό κομμάτι δεν έχει καμία σχέση με το «πρωτότυπο». Στη συγκεκριμένη περίπτωση ο τετρακύλινδρος σε σειρά της Iwata, που αποδίδει σχεδόν 120 ίππους, αντικαταστάθηκε από έναν δικύλινδροι 500 κ.εκ. Αναρτήσεις και φρένα είναι αμφιβόλου προελεύσεως. Πλαίσιο και ψαλίδι είναι διαφορετικά.
Και τα όργανα δεν έχουν καμία σχέση. Το στροφόμετρο αποτελείται από μπάρες LED που φωτίζονται καθώς οι στροφές του κινητήρα αυξάνονται , ενώ υπάρχει και μια οθόνη LCD με βασικές πληροφορίες.
Το Huaying R6 πωλείται μόνο σε ασιατικές αγορές σε τιμή που δεν ξεπερνά τις 3.000 ευρώ.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.