Νεα Μοντελα

R6 με 500 κ.εκ.

Αυτό είναι το Huaying R6


07.09.2021

Μπορεί η Yamaha να διαθέτει το R6 στην έκδοση Race για χρήση μόνο σε πίστα, αλλά μια κινέζικη εταιρεία αντέγραψε το ιαπωνικό supersport και αντί για τετρακύλινδρο κινητήρα χρησιμοποίησε δικύλινδρο 500 κ.εκ.


Το όνομα αλλά και η εμφάνιση της μοτοσυκλέτας είναι ίδια. Στα φέρινγκ υπάρχουν τα λογότυπα της Yamaha αλλά και του HRC! Πιθανότατα το «κουστούμι» του αυθεντικού R6 προσαρμόστηκε πάνω στην κινέζικη μοτοσυκλέτα. Με την πρώτη ματιά, μόνο η εξάτμιση προδίδει πως δεν πρόκειται για R6. Όμως «κατά βάθος» οι διαφορές μεταξύ των δύο είναι «χαοτικές».

Huaying R6 3

Όπως συμβαίνει σχεδόν πάντα σε αυτές τις περιπτώσεις το τεχνικό κομμάτι δεν έχει καμία σχέση με το «πρωτότυπο». Στη συγκεκριμένη περίπτωση ο τετρακύλινδρος σε σειρά της Iwata, που αποδίδει σχεδόν 120 ίππους, αντικαταστάθηκε από έναν δικύλινδροι 500 κ.εκ. Αναρτήσεις και φρένα είναι αμφιβόλου προελεύσεως. Πλαίσιο και ψαλίδι είναι διαφορετικά.

Και τα όργανα δεν έχουν καμία σχέση. Το στροφόμετρο αποτελείται από μπάρες LED που φωτίζονται καθώς οι στροφές του κινητήρα αυξάνονται , ενώ υπάρχει και μια οθόνη LCD με βασικές πληροφορίες.

Huaying R6 4

Το Huaying R6 πωλείται μόνο σε ασιατικές αγορές σε τιμή που δεν ξεπερνά τις 3.000 ευρώ.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Σε μια εποχή που τα σύνορα της αυτοκινητοβιομηχανίας γίνονται ολοένα και πιο ρευστά, τίποτα δεν προκαλεί πια έκπληξη όταν βλέπουμε νέες ασιατικές εταιρείες να αντλούν έμπνευση —και όχι μόνο— από ιστορικά ευρωπαϊκά ή ιαπωνικά πρότυπα
Στο Athens Moto Hall, είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε από κοντά ένα εντυπωσιακό δημιούργημα που σηματοδοτεί την είσοδο της QJMOTOR στο υψηλότερο τεχνολογικά επίπεδο της μοτοσυκλετιστικής σκηνής
Υπάρχουν κάποιες μοτοσυκλέτες που δεν ξεχνάς ποτέ. Όχι γιατί ήταν οι ταχύτερες, ούτε επειδή κέρδισαν τα πιο πολλά πρωταθλήματα. Αλλά γιατί κουβαλούν μέσα τους μια εποχή
Η Honda Motorcycle & Scooter India (HMSI) προσφέρει το ρετρό μοντέλο σε νέα χρώματα, αισθητικές αλλαγές και συμβατότητα με τα νέα πρότυπα εκπομπών της Ινδίας (OBD-2B)

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.