Νεα Μοντελα

Η γκάμα της Voge μεγαλώνει - Οι τιμές των νέων μοντέλων

Νέα adventure και scrambler


31.08.2021

Νέα μοντέλα στην ελληνική αγορά από την Voge που επεκτείνει την γκάμα της στις δημοφιλέστερες κατηγορίες

Μετά τα 300DS και 500DS που ανανεώθηκαν για το 2021, στην γκάμα της Voge προστίθενται το scrambler 300ASX και η νέα έκδοση του crossover 500DS, 500DSX που φέρει όλες τις αναβαθμίσεις της έκδοσης 2021, μαζί με μπροστινό τροχό 19 ιντσών (17 ιντσών στο 500DS) ακτινωτές ζάντες και ελαστικά διττού χαρακτήρα για πιο adventure εμφάνιση.

VOGE 500DSX MY2022 2

Το 500DS διαθέτει δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα με ισχύ 47 ίππων και ροπή 4,5 kgm. Η τιμή του διαμορφώνεται στα 6.395 ευρώ.

Επιπλέον η ελληνική αντιπροσωπεία της Voge, λανσάρει το νέο adventure, 650DS και 650DSX με μονοκύλινδρο κινητήρα 652 κ.εκ. με ισχύ 49,6 ίππων και ροπή 6,1 kgm ροπή.

VOGE 650DS MY2022 2

Οι δύο εκδόσεις διαφέρουν ως προς τους τροχούς. 19 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω, που στο DS είναι από χυτό αλουμίνιο, ενώ στο DSX είναι με ακτίνες. Το βάρος της μοτοσυκλέτας είναι 170 κιλά.

Στον εξοπλισμό του νέου μοντέλου περιλαμβάνονται
- Οθόνη TFT με δυνατότητα σύνδεσης με smartphone
- Έλεγχος πίεσης ελαστικών
- Στροφόμετρο
- Ταχύμετρο
- Μέση και στιγμιαία κατανάλωση
- Ένδειξη επιλεγμένης σχέσης στο κιβώτιο
- Θερμοκρασία ψυκτικού
- Βολτόμετρο
- Ρολόι
- Προστατευτικά κάγκελα
- Κεντρικό και πλαϊνό σταντ
- Αλουμινένια μαρσπιέ αναβάτη και συνεπιβάτη
- LED φωτιστικά σώματα
- Ρυθμιζόμενη ζελατίνα
- Σχάρα αλουμινίου
- Αναρτήσεις Kayaba
- Φρένα Nissin
- Ελαστικά Pirelli
- Ηλεκτρονικός ψεκασμός Bosch

VOGE 650DS MY2022 1

Η τιμή του Voge 650DS είναι 6.995 ευρώ και του 650DSX 7.295 ευρώ.

Voge 300ACX

Στο 300 ACX χρησιμοποιείται ο μονοκύλινδρος κινητήρας των 292,4 κ.εκ. με 25,9 ίππων και 2,4 kgm ροπή.

VOGE 300ACX MY2022 1

Σε επίπεδο εξοπλισμού, το νέο μικρό scrambler διαθέτει δικάναλο ABS τελευταίας γενιάς της Bosch, τρία δισκόφρενα, μπροστινή ανάρτηση με ανεστραμμένο πιρούνι, πίσω μονό ρυθμιζόμενο αμορτισέρ με μοχλικό σύστημα, προστατευτική ποδιά κινητήρα, ψηφιακό πίνακα οργάνων LCD, φώτα Full LED και θύρα USB. Εντυπωσιακά, αν μη τι άλλο, το πλαίσιο χωροδικτύωμα και το ασύμμετρο ψαλίδι, δένουν αρμονικά με το περίτεχνο Inox τελικό της εξάτμισης.

Από αισθητικής άποψης το νέο scrambler της Κινεζικής μάρκας, εφοδιάζεται με μια σειρά από καλούδια που προσδίδουν νέο-ρετρό όψη. Όπως οι ακτινωτοί τροχοί 17 ιντσών που έρχονται με ελαστικά διαστάσεων 110/70 μπροστά και 150/60 πίσω.

Ένα άλλο βασικό χαρακτηριστικό του μοντέλου είναι το μικρό μασκάκι που «ντύνει» το εμπρόσθιο φωτιστικό σώμα. Σημειώστε επίσης πως σε αντίθεση με το 300 AC, στο 300 ACX η βάση πινακίδας στηρίζεται στο ουραίο τμήμα και όχι πάνω στο ψαλίδι. Διαφορετική είναι επίσης και η σέλα. Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ είναι 16 λίτρα, ενώ το βάρος της μοτοσυκλέτας ανέρχεται στα 168 κιλά.

Η τιμή του στη χώρα διαμορφώνεται στα 3.990 ευρώ.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Σε μια εποχή που τα σύνορα της αυτοκινητοβιομηχανίας γίνονται ολοένα και πιο ρευστά, τίποτα δεν προκαλεί πια έκπληξη όταν βλέπουμε νέες ασιατικές εταιρείες να αντλούν έμπνευση —και όχι μόνο— από ιστορικά ευρωπαϊκά ή ιαπωνικά πρότυπα
Στο Athens Moto Hall, είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε από κοντά ένα εντυπωσιακό δημιούργημα που σηματοδοτεί την είσοδο της QJMOTOR στο υψηλότερο τεχνολογικά επίπεδο της μοτοσυκλετιστικής σκηνής
Υπάρχουν κάποιες μοτοσυκλέτες που δεν ξεχνάς ποτέ. Όχι γιατί ήταν οι ταχύτερες, ούτε επειδή κέρδισαν τα πιο πολλά πρωταθλήματα. Αλλά γιατί κουβαλούν μέσα τους μια εποχή
Η Honda Motorcycle & Scooter India (HMSI) προσφέρει το ρετρό μοντέλο σε νέα χρώματα, αισθητικές αλλαγές και συμβατότητα με τα νέα πρότυπα εκπομπών της Ινδίας (OBD-2B)

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.